Xcom 3? Borderlands 4? Civ 7? Mafia 4? 2K lovar uppföljare i älskad serie
På Summer Game Fest den 7 juni kommer 2K visa upp nästa del i en av deras "största och mest älskade serier"
NBA 2K 25?
Mafia skulle vara trevligt. Definitive edition skapade mersmak hos mig. Trean var spelmässigt rätt segt men atmosfär och story hade något. Skulle gärna se en återgång till perioden med mer fokus på kopplingar mellan CIA och maffian. Lite mer som James Ellroys Underworld USA trilogi som Mafia 3 lutade åt men på tok för lite.
xcom är det enda rätta svaret här.
Kan tänka mig Bioshock men det kommer inte bli av, dock så har du givetvis rätt.
In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.
Med tanke på hur de senaste alstren i serierna (Civ VI och Beyond Earth, XCOM och XCOM 2 (nej, jag tycker fortfarande de är högst medelmåttiga), Mafia 3, Borderlands 3 och Tiny Tina's Wonderland) varit så är hypen som bäst fisljummen.
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
Med tanke på hur de senaste alstren i serierna (Civ VI och Beyond Earth, XCOM och XCOM 2 (nej, jag tycker fortfarande de är högst medelmåttiga), Mafia 3, Borderlands 3 och Tiny Tina's Wonderland) varit så är hypen som bäst fisljummen.
Du glömde kasta skit på förfärliga Chimera Squad!
Nä men håller med, med undantag för Xcom 2. Annars så har deras stora och/eller älskade serier tappat väldigt mycket i kvalité över åren. Senaste bra spelen som jag associerar med 2K är deras två remasters av Mafia 1 och 2. Annat nytt har varit dassigt.
jag hoppas SÅÅÅ på XCOM 3!!!
"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/
Det finns så många turordningsbaserade taktiska shooters så xcom ligger inte speciellt högt på min önskelista. Ser mycket hellre ett nytt Civ efter det snedsteg som jag tycker Civ6 var.
Ser också fram mot ett nytt Civ. Del 6 var riktigt dåligt i början men är rätt bra numera (om man bortser från den urusla nätkoden).
00:00:02:42
Hoppas mer på nytt Civ än Xcom faktiskt.
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2