Rykte: Nytt Astro Bot avtäckas snart till Playstation
Fantastiska nyheter! Astro's Playroom är den charmigaste plattformaren jag spelat på år och dar!
Håller med!
Känns som att många har missat dess storhet och viftat bort det som ett tech-demo.
Ännu en dag i paradiset.
Vore kul med en uppföljare Astro Bot var supercharmigt!
Jag hoppas verkligen att detta stämmer och att det inte bara blir ett VR-spel. Håller fortfarande Astro's Playroom som det roligaste PS5-spelet hittills.
Hoppas verkligen det tar efter playroom och inte är vr. Eller både och kan fungera men pls inte vr-krav.
Håller med!
Jag hoppas verkligen att detta stämmer och att det inte bara blir ett VR-spel. Håller fortfarande Astro's Playroom som det roligaste PS5-spelet hittills.
Det vore ett märkligt beslut av Sony, att låsa det till VR menar jag, det är så få som har Psvr2 samt att det antagligen inte skulle få folk att köpa Psvr2 för ett spel.
Håller med!
Känns som att många har missat dess storhet och viftat bort det som ett tech-demo.
Jag tyckte det kändes otroligt mycket som det tech-demo det är dock. Så även om jag har spelat ser jag ingen storhet med det alls
Svek mot VR fansen om det blir utan VR-läge då Rescue Mission är det enda som kan räknas som "riktigt spel." Av Astro spelen.
Varför räknas inte Astros Playroom som ett riktigt spel?
Undrar också. Tycker det var en riktigt fin överraskning när man startade upp PS5 och det fanns ett spel förinstallerat.
Hade väldigt kul när jag spelade det och att ta den första platinumtrofén på ny hårdvara. Satt med ett leende hela vägen.
00:00:02:42
Det man får med PS5 var fantastiskt men jag hade önskar ett betydligt längre och djupare berättelse.
Nintendo Switch | PlayStation 5 + PS4 Pro | Xbox Series X + One X
ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | RTX 2080
jag skrev "riktigt" spel.
Astros playroom spelen har väll alltid varit gratis spel. Rescue mission var ett spel man köpte som inte var där för att "dema hårdvara"
jag skrev "riktigt" spel.
Astros playroom spelen har väll alltid varit gratis spel. Rescue mission var ett spel man köpte som inte var där för att "dema hårdvara"
The Playroom på PS4 kan jag hålla med om då det bara var en samling lösryckta minispel/teknikdemos, men Astros Playroom är ju en riktigt välgjord 3D-plattformare. Visst, det kanske är lite kort och går att 100%:a på några timmar, men jag tycker ändå det ska räknas som ett "riktigt" spel.
The Playroom på PS4 kan jag hålla med om då det bara var en samling lösryckta minispel/teknikdemos, men Astros Playroom är ju en riktigt välgjord 3D-plattformare. Visst, det kanske är lite kort och går att 100%:a på några timmar, men jag tycker ändå det ska räknas som ett "riktigt" spel.
Det fanns även Playroom VR.
Vad jag vill mena är att alla astro spel varit gratisspel för prty och att dema hårdvaran förutom Rescue mission som är ett riktigt spel.
Därför skulle det vara svek mot VR fansen om det nya spelet saknar VR stöd.
Attans vad grymt om detta stämmer.
Jag skulle våga gå så långt som att säga att Astrobot för PS VR 1 var på samma välgjorda nivå med kontroll, bandesign och bossmöten som ex Mario Galaxy från Nintendo. Det var extremt välpolerat.
Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.
Jag tyckte det kändes otroligt mycket som det tech-demo det är dock. Så även om jag har spelat ser jag ingen storhet med det alls
Vi alla är olika. Vissa har hjärta, andra inte. 😉
Ännu en dag i paradiset.