Rykte: Nytt Astro Bot avtäckas snart till Playstation

Robot
Rykte: Nytt Astro Bot avtäckas snart till Playstation

Mer gulliga robotar på Playstation.

#Astro-bot, #Team-Asobi

Medlem

Fantastiska nyheter! Astro's Playroom är den charmigaste plattformaren jag spelat på år och dar!

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Fantastiska nyheter! Astro's Playroom är den charmigaste plattformaren jag spelat på år och dar!

Håller med!

Känns som att många har missat dess storhet och viftat bort det som ett tech-demo.

signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Astros playroom är ett av ps5:ans bästa spel! Perfekt för alla åldrar!

Medlem

Härliga nyheter! Spelglädje på riktigt

Medlem

Vore kul med en uppföljare Astro Bot var supercharmigt!

signatur
Medlem

Astros Playroom är helt fantastiskt så hoppas nu detta rykte stämmer!

Medlem

Hoppas verkligen det tar efter playroom och inte är vr. Eller både och kan fungera men pls inte vr-krav.

signatur

i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5

Medlem

Vore superskoj med en uppföljare, hoppas den får VR också👍

signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

It's not a lake, it's an ocean

Jag hoppas verkligen att detta stämmer och att det inte bara blir ett VR-spel. Håller fortfarande Astro's Playroom som det roligaste PS5-spelet hittills.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av theBoosing:

Hoppas verkligen det tar efter playroom och inte är vr. Eller både och kan fungera men pls inte vr-krav.

Håller med!

Medlem

Härligt! Astro Playroom var ett överraskande kul spel. Bra musik också.

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Jag hoppas verkligen att detta stämmer och att det inte bara blir ett VR-spel. Håller fortfarande Astro's Playroom som det roligaste PS5-spelet hittills.

Det vore ett märkligt beslut av Sony, att låsa det till VR menar jag, det är så få som har Psvr2 samt att det antagligen inte skulle få folk att köpa Psvr2 för ett spel.

Medlem

Ja men snälla! Grabben älskar det, så har nåt jon fått för sig att det ska vara något slags showcase demo istället för ett fullfjädrat spel.

Hoppas det stämmer! Astro's Playroom var fantastiskt och visade verkligen vad handkontrollen kan göra.
Dessutom var museumet (och sista bossen) som ett kärleksbrev till PlayStations historia. Dessutom gratis.

signatur

00:00:02:42

Medlem

Hypen! Det har sagts förut men Astros Playroom är fantastiskt på så många vis. ❤️

Inaktiv

Svek mot VR fansen om det blir utan VR-läge då Rescue Mission är det enda som kan räknas som "riktigt spel." Av Astro spelen.

Medlem

Äntligen!!!!

Blir glad oavsett om det är till PSVR2 eller ej 😁

Medlem
Skrivet av Freakon:

Håller med!

Känns som att många har missat dess storhet och viftat bort det som ett tech-demo.

Jag tyckte det kändes otroligt mycket som det tech-demo det är dock. Så även om jag har spelat ser jag ingen storhet med det alls

Medlem
Skrivet av anon_1399:

Svek mot VR fansen om det blir utan VR-läge då Rescue Mission är det enda som kan räknas som "riktigt spel." Av Astro spelen.

Varför räknas inte Astros Playroom som ett riktigt spel?

Skrivet av Påskmust:

Undrar också. Tycker det var en riktigt fin överraskning när man startade upp PS5 och det fanns ett spel förinstallerat.
Hade väldigt kul när jag spelade det och att ta den första platinumtrofén på ny hårdvara. Satt med ett leende hela vägen.

signatur

00:00:02:42

Medlem

Det man får med PS5 var fantastiskt men jag hade önskar ett betydligt längre och djupare berättelse.

signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 + PS4 Pro | Xbox Series X + One X

ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Inaktiv
Skrivet av Påskmust:

jag skrev "riktigt" spel.
Astros playroom spelen har väll alltid varit gratis spel. Rescue mission var ett spel man köpte som inte var där för att "dema hårdvara"

Medlem
Skrivet av anon_1399:

jag skrev "riktigt" spel.
Astros playroom spelen har väll alltid varit gratis spel. Rescue mission var ett spel man köpte som inte var där för att "dema hårdvara"

The Playroom på PS4 kan jag hålla med om då det bara var en samling lösryckta minispel/teknikdemos, men Astros Playroom är ju en riktigt välgjord 3D-plattformare. Visst, det kanske är lite kort och går att 100%:a på några timmar, men jag tycker ändå det ska räknas som ett "riktigt" spel.

Inaktiv
Skrivet av Påskmust:

The Playroom på PS4 kan jag hålla med om då det bara var en samling lösryckta minispel/teknikdemos, men Astros Playroom är ju en riktigt välgjord 3D-plattformare. Visst, det kanske är lite kort och går att 100%:a på några timmar, men jag tycker ändå det ska räknas som ett "riktigt" spel.

Det fanns även Playroom VR.
Vad jag vill mena är att alla astro spel varit gratisspel för prty och att dema hårdvaran förutom Rescue mission som är ett riktigt spel.
Därför skulle det vara svek mot VR fansen om det nya spelet saknar VR stöd.

Medlem

Attans vad grymt om detta stämmer.
Jag skulle våga gå så långt som att säga att Astrobot för PS VR 1 var på samma välgjorda nivå med kontroll, bandesign och bossmöten som ex Mario Galaxy från Nintendo. Det var extremt välpolerat.

signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av gundemannen:

Jag tyckte det kändes otroligt mycket som det tech-demo det är dock. Så även om jag har spelat ser jag ingen storhet med det alls

Vi alla är olika. Vissa har hjärta, andra inte. 😉

signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar