Kingdom Come: Deliverance 2 – se ny trailer från den efterlängtade rpg-uppföljaren

Robot
Kingdom Come: Deliverance 2 – se ny trailer från den efterlängtade rpg-uppföljaren

Det var lättare att vara hederlig än tjuv på medeltiden.

#kingdom-come-deliverance-2, #spelsommar, #summer-game-fest

Medlem

Ser riktigt bra ut! Hoppas det håller vid release, och att det blir en hit.

Medlem

Var superhyped över ettan men fastnade aldrig för det vid release vilket sög en aning.

Fullkommligt älskar (Medeltids spel) riddare mm yummy. Finns för lite såna spel så hoppas 2'an blir det jag söker.

Ivanhoe kanske är den bästa filmen med feta knights när han glider in med armorn Desdischado gåshud😂

Medlem

Årets spel helt klart

Inaktiv

Tror ni man måste/bör spela 1an innan 2an?
Jag har ettan på Epic (fått gratis) men aldrig tagit mig för att prova.
Nån som testat hur/om spelet fungerar på Steam deck?

Medlem
Skrivet av anon_1399:

Inte testat på Steam deck, men du bör nog lira 1an först. Det är lite speciellt i att det inte håller din hand särskillt mycket jämfört med andra spel i this day and age, så för att inte få en sur smak i munnen när du lirar 2an (som du då köpt för dyra pengar) för du kanske inte gillar den typen av spel så kan det vara bra att testa 1an först?

Men med det sagt, 1an är ett fenomenalt bra spel, i min värld i klass med Red Dead Redemption 2 gällande inlevelse och känsla. Fast det är gjort av en handfull personer (initialt och därefter fler) jämfört med RDR2 som hade hundratals?

Inaktiv
Skrivet av Tamazin:

Inte testat på Steam deck, men du bör nog lira 1an först. Det är lite speciellt i att det inte håller din hand särskillt mycket jämfört med andra spel i this day and age, så för att inte få en sur smak i munnen när du lirar 2an (som du då köpt för dyra pengar) för du kanske inte gillar den typen av spel så kan det vara bra att testa 1an först?

Men med det sagt, 1an är ett fenomenalt bra spel, i min värld i klass med Red Dead Redemption 2 gällande inlevelse och känsla. Fast det är gjort av en handfull personer (initialt och därefter fler) jämfört med RDR2 som hade hundratals?

Ja du har nog rätt, blir att testa 1an. Så många spel bara och så lite tid 😅

Medlem
Skrivet av anon_1399:

Jag älskar allt med ettan, förutom att faktiskt spela det. Jag vet inte hur många gånger jag har försökt, men det sätter sig bara inte. Installerar nu en gång till och hoppas att jag kan svara på din fråga om hundra timmar eller så.

signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Atorak:

Var superhyped över ettan men fastnade aldrig för det vid release vilket sög en aning.

Fullkommligt älskar (Medeltids spel) riddare mm yummy. Finns för lite såna spel så hoppas 2'an blir det jag söker.

Ivanhoe kanske är den bästa filmen med feta knights när han glider in med armorn Desdischado gåshud😂

😉

signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI DDR4 Ram: 32GB@3600mhz
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Skrivet av Bobiri:

Årets spel helt klart

Jag hoppas på det med, men kommer inte va helt enkelt med black myth wukong samt stalker 2 runt hörnet

Medlem

Trist att prestandan är usel även denna gång.

signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av DunderFarre:

Jag hoppas på det med, men kommer inte va helt enkelt med black myth wukong samt stalker 2 runt hörnet

Hur många bra kinesiska spel har du hört talas om? 🤭

Och det är rätt svårt att göra ett lyckat soulslike.

signatur

Memento Mori

1
Skriv svar