Astro Bot spelsommarens mest önskade spel – klår Doom och Gears of War

Robot
Astro Bot spelsommarens mest önskade spel – klår Doom och Gears of War

Astro Bot hamnade på flest önskelistor.

#astro-bot

Testpilot
Medlem

ja men alla är vi ju olika och tur är ju det, ser inte alls vad som verkar kul/bra med Astro Bot

signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Redaktör
Ponny
Skrivet av Shadee:

Medhåll!

Medhåll här också. Känns kassaskåpssäkert att det åtminstone blir skitbra!

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Astro bot ser grymt ut! Dock väldigt förvånad över att Monster Hunter Wilds är så lågt? Hur kan fler inte vara taggade inför en av de bästa spelserierna någonsin???

Redaktör
Ponny
Skrivet av DieZe:

Astro bot ser grymt ut! Dock väldigt förvånad över att Monster Hunter Wilds är så lågt? Hur kan fler inte vara taggade inför en av de bästa spelserierna någonsin???

Jag tänker så här: vi har känt till det bra länge, och mätningarna avser den här sommarshow-perioden. Så chansen är att MH Wilds redan petats inpå allehanda önskelistor.

signatur

En Bamseponny av folket

ZF
Medlem

Fullt rimligt. När en tech-demo bjuder på mer nöje än de flesta spel så bör förväntningarna på ett riktigt spel baserat på den bli skyhöga.

Medlem

PS-folket har väl inte så mycket annat att se fram emot?

Medlem

Ser ut att bli ett av årets roligaste spel.

Kommer nog bli årets spel för min del. Är otroligt peppad!

signatur

00:00:02:42

Medlem
Skrivet av Bojkott:

PS-folket tycker det duger med Astro, resten kan man köra på datorn

Längtar till Astro

signatur

i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Jag tänker så här: vi har känt till det bra länge, och mätningarna avser den här sommarshow-perioden. Så chansen är att MH Wilds redan petats inpå allehanda önskelistor.

Ja du har nog en bra poäng där

Medlem

Årets mest framemotsedda spel, vi får se vad Nintendo kommer med men detta blir svårslaget.

Medlem

Kul!

Detta kanske kan bli en etablerad spelserie så att Nintendo och Mario får lite konkurrens.

Medlem
Skrivet av theBoosing:

PS-folket tycker det duger med Astro, resten kan man köra på datorn

Ps-folket här, Astro duger gott och väl. Vad ska du spela i september?

signatur

KNAPRA JÄVLA DAIM!
Tv: Sony 75” X95J Konsol: Ps5
Pc: 5700X3D 32GB RAM RADEON RX 6950XT "Lian li Evo Akvarium Ed chassi och en påse fläktar.

Medlem

Taggad på Astro, men förvånad över att det blir fullprisspel.
https://howlongtobeat.com/game/83361
3-4 timmar på Astros playroom, och detta nya ska vara " mer än 4 gånger längre".. fortfarande kort för ett fullpris, men vi får se!

Medlem

Definitivt mitt mest efterlängtade också. Astros Playroom var i min mening t.om bättre än Mario Odyssey.

Skrivet av Issue:

ja men alla är vi ju olika och tur är ju det, ser inte alls vad som verkar kul/bra med Astro Bot

Då bör du testa Astros Playroom om du inte redan gjort det.

Dex
Medlem
Skrivet av whoo:

Taggad på Astro, men förvånad över att det blir fullprisspel.
https://howlongtobeat.com/game/83361
3-4 timmar på Astros playroom, och detta nya ska vara " mer än 4 gånger längre".. fortfarande kort för ett fullpris, men vi får se!

Astro bot är inte ett fullpris spel dock. Det kostar 60 dollar och inte 70 dollar

Men är väldigt taggad! Ska bli så kul att spela det! Älskade verkligen Astros Playroom. Man blir så glad när man spelar

Medlem
Skrivet av Perre80:

Ps-folket här, Astro duger gott och väl. Vad ska du spela i september?

Kanske gick att misstolka mig, jag är också psfolket och pcfolket. Ska bli kul med Astro

signatur

i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Du vet att vi inte är låsta till PS exklusiva titlar va?
Själv är jag mest pepp på Space Marine 2 och current gen uppdateringen av Hunt: Showdown.

Edit: Såg ditt svar på föregående kommentar.

signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Kul att se att det fortfarande finns ett sug efter 3D-plattformare.

Inaktiv

Skulle vara intressant om det hade haft VR mode likt rescue mission eller om man kunde spela på typ steam deck.

Medlem
Skrivet av ZF:

Fullt rimligt. När en tech-demo bjuder på mer nöje än de flesta spel så bör förväntningarna på ett riktigt spel baserat på den bli skyhöga.

Jopp och det kom ett Astrobot till ps vr 1 också för ett gäng år sedan. Innan tech demo astro alltså och det spelade helt sanslöst bra.
Har sett i trailern för det kommande astrobot spelet att de har tagit en boss eller två tillbaka från astrobot rescue mission som det spelet hette.

Ser fram emot det här sanslöst mkt.

signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Synd att inte VR är kompatibel med denna ver av Astro.

Medlem
Skrivet av Varmkorv:

Synd att inte VR är kompatibel med denna ver av Astro.

Vi kanske får ett VR astrobot till om detta säljer bra.
De kanske kan släppa något mindre om inte annat likt Astrobot Rescue mission till ps vr 1.

Kan förstå detta inte blev i VR då bandesignen som de körde med i VR versionen hade gått förlorad iochmed spelets bandesign nu måste utformas för att kunna betraktas ordentligt på en TV.

signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar