Pengar återbetalas till köpare av skrotat Redfall-dlc

Robot
Pengar återbetalas till köpare av skrotat Redfall-dlc
Medlem

Märkligt att man jobbar med spelet ett helt år efter release utan någon som helst tanke på att leverera utlovat och redan sålt material.

Medlem

Jag vill ha tillbaka pengarna för Redfall och jag har inte ens köpt det.

signatur

Jätteintressant information.

Medlem

Det här känns som ett av spelen som kanske inte borde släppts alls. Märkligt att de gav det klartecken trots det dåliga skicket det var i vid release. Men det är svårt veta, tveksam om jag själv skulle kunna ta sådana beslut. Tänker t.ex. på Paradox nyligen nedlagda Life by you, det kanske inte var något bra och de tog rätt beslut.

Medlem
Skrivet av Metroid:

~SWOSH~
Arkane Studios återbetalade 0 kr.

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Tack Microsoft! Äntligen får killen76 valuta för pengarna.

signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Inaktiv

Nu händer det grejer.
GOTY

Medlem

Tycker konceptet var var lite coolt ändå, synd bara att genomföra det lämnade minst sagt lite att önska.

Medlem
Skrivet av Metroid:

Samma här.
Fick Redfall gratis när jag köpte grafikkortet. Önskar att man fick välja vilket spel man skulle ha fått.
Aldrig installerat det. Ge mig något annat tack.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av lonian:

Samma här.
Fick Redfall gratis när jag köpte grafikkortet. Önskar att man fick välja vilket spel man skulle ha fått.

Aldrig installerat men ändå klagar du? Ge det i alla fall ett försök innan du yttrar dig, och sluta gå så mycket på vad influencers säger och börja bilda dig en egen uppfattning. Enligt många så ska senaste uppdateringen ha åtgärdat många av problemen som fanns där vid launch, och tittar man på Steam så är de senaste betygen positiva. AI:n ska ha förbättrats markant, du har ett riktigt offline-läge där du kan pausa spelet, det är bättre optimerat m.m.. Det kanske inte är ett 10/10, men många verkar vara överens om att det åtminstone är ett 7/10 idag.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Aldrig installerat men ändå klagar du? Ge det i alla fall ett försök innan du yttrar dig, och sluta gå så mycket på vad influencers säger och börja bilda dig en egen uppfattning. Enligt många så ska senaste uppdateringen ha åtgärdat många av problemen som fanns där vid launch, och tittar man på Steam så är de senaste betygen positiva. AI:n ska ha förbättrats markant, du har ett riktigt offline-läge där du kan pausa spelet, det är bättre optimerat m.m.. Det kanske inte är ett 10/10, men många verkar vara överens om att det åtminstone är ett 7/10 idag.

Det räcker för mig att kolla en gameplay trailer för att avgöra om det är ett spel för mig eller inte. Jag tankar inte heller hem demos på spel som ser ointressant ut även om dom är gratis.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Avstängd
Skrivet av lonian:

Samma här.

Känner igen de där, har en overwatch 2 kod för nåt pve läge liggandes😂

Avstängd
Skrivet av Bojkott:

Om man är en erfaren spelare så räcker det att se gameplay för att veta om man gillar nåt eller inte. Jag slösar inte tid på medelmåttiga spel längre, jag är gammal, vill definitivt inte ligga på dödsbädden och önska att jag spenderat mer tid med familjen istället för att spela Redfall🤣

Medlem
Skrivet av anon_1399:

Nu händer det grejer.
GOTY

Någon spelutvecklare/-utgivare med skapligt med självdistans borde skapa en Garbage of the Year-edition av sitt spel som blivit sågat.

signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

1
Skriv svar