Riktigt bra betyg för Super Mario Party Jamboree
Kul! Verkar vara lite "hit or miss" med den här serien. Har aldrig tokfastnat för nåt spel, för tycker de ofta är ganska "tröga" som partyspel.
Kommer det någon FZ-recension och varför är den inte redan publicerad?!
Kul! Verkar vara lite "hit or miss" med den här serien. Har aldrig tokfastnat för nåt spel, för tycker de ofta är ganska "tröga" som partyspel.
Nu har jag inte spelat något nyare än 4an. Och tyckte dom var kul då. Var ju ett tag sedan så det kanske finns i nyare spel. Men en grej som jag önskade då var att kunna ställa svårighetsgrad per spelare. Ex om jag spelar med en 6 åring kusin eller med en på den tiden levande morfar. Så hade det varit roligare för alla om de kunde få köra enklare minispel och de som var lite mer vana med spel kunde få svårare.
Det som är mest irriterande med alla Mario Party spel är att Nintendo VÄGRAR låta oss spelare sätta reglerna i spelet. Om jag t.ex. vill att en stjärna ska kosta 100 mynt så ska jag fan få ställa in det. Inte spelat på flera år, senast var nog något till Gamecube skulle jag tro.
Håller med men vi hade väldigt kul med M.Party 5(tror jag det var)till Gamecube. Däremot har det ju varit enorma hittar rent försäljningsmässigt för de två senaste till Switch, ett av dem ligger på över 20 milj ex, det andra typ 13 milj ex.