Återställ din stams och landets forna prakt i Towers of Aghasba
Glömde ChatGPT att översätta rubriken?
Vad syftar du på?
Vad syftar du på?
Tror han syftar på "Återställ din stams and landets forna prakt i Towers of Aghasba"
borde vara "och" istället för and även fast man kunde påpekat det på ett trevligare sätt.
Tror han syftar på "Återställ din stams and landets forna prakt i Towers of Aghasba"
borde vara "och" istället för and även fast man kunde påpekat det på ett trevligare sätt.
Aha, då är jag med på noterna
Ser fantastiskt ut på många sätt, tex att de är måna om en bra story. Jag tappar snabbt intresset i craftingspel om det inte finns en framåtskridande story för att skapa mening till allt levlande och byggande.
Ser väldigt ambitiöst ut, vilket kanske är lite oroväckande.
Lite oroande också att det är co-op, vilket som i Valheim kan göra att solospelande blir för svårt.
Verkar vara en härlig värld.
Memento Mori
Ser fantastiskt ut på många sätt, tex att de är måna om en bra story. Jag tappar snabbt intresset i craftingspel om det inte finns en framåtskridande story för att skapa mening till allt levlande och byggande.
Ser väldigt ambitiöst ut, vilket kanske är lite oroväckande.
Lite oroande också att det är co-op, vilket som i Valheim kan göra att solospelande blir för svårt.
Verkar vara en härlig värld.
Jag känner tvärtom. Om jag vill ha story kollar jag på en film. I ett craftingspel vill jag att det ska vara en sandbox helt utan story.
Jag känner tvärtom. Om jag vill ha story kollar jag på en film. I ett craftingspel vill jag att det ska vara en sandbox helt utan story.
Ja alla är vi olika, haha.
Men efter att ha samlat och byggt ett tag, tycker du det inte känns meningslöst att inte kämpa för ett högre mål (som att återuppliva ens stam och bekämpa ondskan, som i det här spelet)?
Visst bryr du dig om storyn i RPGs i alla fall?
Memento Mori