Återställ din stams och landets forna prakt i Towers of Aghasba

Robot
Återställ din stams och landets forna prakt i Towers of Aghasba
Medlem

Tycker det ser väldigt trevligt ut! Jag suger på att planera och bygga i spel men att utforska en magisk värld är ju alltid trevligt! Hoppas det flyter vettigt på PS5.

Medlem

Glömde ChatGPT att översätta rubriken?

Medlem

Det här är ett av spelen jag varit mest sugen på i höst. Men nu börjar jag fundera på om jag ska invänta en fullskalig release och inte spela tidig åtkomst.

Verkar riktigt mysigt iaf!

Medlem

Ser supermysigt ut. Undra hur mycket content det finns vid EA release? Blir definitivt att kika på i alla fall.

Skribent
Skrivet av H3lios:

Glömde ChatGPT att översätta rubriken?

Vad syftar du på?

Medlem

Har följt spelet i flera år, riktigt hyped för denna release.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Vad syftar du på?

Tror han syftar på "Återställ din stams and landets forna prakt i Towers of Aghasba"

borde vara "och" istället för and även fast man kunde påpekat det på ett trevligare sätt.

Skribent
Skrivet av Rydell1986:

Tror han syftar på "Återställ din stams and landets forna prakt i Towers of Aghasba"

borde vara "och" istället för and även fast man kunde påpekat det på ett trevligare sätt.

Aha, då är jag med på noterna

Medlem

Ser fantastiskt ut på många sätt, tex att de är måna om en bra story. Jag tappar snabbt intresset i craftingspel om det inte finns en framåtskridande story för att skapa mening till allt levlande och byggande.

Ser väldigt ambitiöst ut, vilket kanske är lite oroväckande.

Lite oroande också att det är co-op, vilket som i Valheim kan göra att solospelande blir för svårt.

Verkar vara en härlig värld.

signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Ser fantastiskt ut på många sätt, tex att de är måna om en bra story. Jag tappar snabbt intresset i craftingspel om det inte finns en framåtskridande story för att skapa mening till allt levlande och byggande.

Ser väldigt ambitiöst ut, vilket kanske är lite oroväckande.

Lite oroande också att det är co-op, vilket som i Valheim kan göra att solospelande blir för svårt.

Verkar vara en härlig värld.

Jag känner tvärtom. Om jag vill ha story kollar jag på en film. I ett craftingspel vill jag att det ska vara en sandbox helt utan story.

Medlem
Skrivet av Kixo:

Jag känner tvärtom. Om jag vill ha story kollar jag på en film. I ett craftingspel vill jag att det ska vara en sandbox helt utan story.

Ja alla är vi olika, haha.

Men efter att ha samlat och byggt ett tag, tycker du det inte känns meningslöst att inte kämpa för ett högre mål (som att återuppliva ens stam och bekämpa ondskan, som i det här spelet)?

Visst bryr du dig om storyn i RPGs i alla fall?

signatur

Memento Mori

1
Skriv svar