Dragon Age-veteranen Mark Laidlaws Eternal Strands får släppdatum

Robot
Dragon Age-veteranen Mark Laidlaws Eternal Strands får släppdatum

Tredjepersonsaction med magi och gigantiska fiender att klättra på.

#Eternal-strands, #Mike-laidlaw, #Yellow-brick-games

Medlem

Ett gulligt spel… njae….. blir svårt att få mig att glo på sånt under en längre tid 🤔

Ser ut som en repetition av de senaste inte så lyckade rpg/äventyr spelen där de ser snygga och söta ut.

Ser snyggt ut med en snäll looking miljö och karaktär. Samma med gameplay

Medlem

"Post launch free update"

oh wow

Medlem

Här blir man ju kluven. Å ena sidan kliar det omedelbart när man hör namn som Mass Effect och Dragon Age. Å andra sidan fokuserar trailern enbart på sånt jag tycker är tråkigt i spel; en massa hoppande och stora bossfighter.

signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Mike Laidlaw har jobbat med Dragon Age, Mark Laidlaw jobbade åt Valve på Half-life och Half-life 2. Så detta borde vara Mike inte Mark

/ LordDaimos

Skrivet av LordDaimos:

Mike Laidlaw har jobbat med Dragon Age, Mark Laidlaw jobbade åt Valve på Half-life och Half-life 2. Så detta borde vara Mike inte Mark

/ LordDaimos

Marc Laidlaw om jag 🐑 🙏 .

signatur

”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi

Medlem

Ser riktigt trevligt ut. Hwlt plötsligt kommer det för mycket bra på gamepass att man inte hinner spela allt.

signatur

1# FZ Troll

Medlem

Ser verkligen Dragon Age, Immortals Fenyx Rising och Shadow Of The Colossus i detta. Mycket intressant spel!
Att det släpps på Game Pass är ju hur bra som helst då plånboken lär vara något tunnare efter jul och nyårsafton.

signatur
1
Skriv svar