No Man's Sky får höga berg och djupa hav i ny jätteuppdatering

Robot
No Man's Sky får höga berg och djupa hav i ny jätteuppdatering

Spana in en djupdykning i Worlds Part II.

#Hello-games, #No-mans-sky, #nyhetstips

Medlem

Det är verkligen fascinerande hur mycket resurser de fortsätter investera i projektet - att ta det från det minst sagt svalt mottagna originalsläppet till det här är... intressant, i många avseenden.

signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Gissar att det är rätt optimerat också.. Kanske dags att ge sig ut på sitt första varv i spelet o varför inte i VR.

Medlem
Skrivet av PeTTs0n:

Det är verkligen fascinerande hur mycket resurser de fortsätter investera i projektet - att ta det från det minst sagt svalt mottagna originalsläppet till det här är... intressant, i många avseenden.

Dom fick ju ändå väldigt mycket försäljning dag 1.

Med alla updates det får osv skulle man kunna kalla No mans sky för ett "Micecraft like" spel.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av PeTTs0n:

Är det inte så också att mycket av det som de nu trycker in i No Man's Sky är teknik-tester för deras nästa spel?

Medlem

Labour of love. Blir bara bättre hel tiden. Börjar nästan va dags att hopp in i spelet igen.

Medlem
Skrivet av lonian:

Dom fick ju ändå väldigt mycket försäljning dag 1.

Med alla updates det får osv skulle man kunna kalla No mans sky för ett "Micecraft like" spel.

Ja, det är som sagt lite fascinerande av olika anledningar. Men mottagandet har ju verkligen förändrats över tid.

Skrivet av jawik:

Är det inte så också att mycket av det som de nu trycker in i No Man's Sky är teknik-tester för deras nästa spel?

Så kan det säkert också vara, ja.

signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Det är bara synd att No mans sky är rätt trist online co-op.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av jawik:

Så är det garanterat, vilket givetvis blir en otrolig win-win situation. Dels för att lyfta sitt krossade hjärtebarn till nya skyar (hehe), men samtidigt se vad som funkar inför sitt kommande spel. När ett nytt spel som utgår från samma spelmotor är under utveckling, så är detta det absolut bästa man kan göra!

....men, hade det varit EA som gjort precis detta, så hade varje "uppdatering" varit en ny DLC för $19,99....

Förövrigt, skulle testa spelet ett par timmar en fredag förra året. Sen var helgen slut

Medlem

Helt otroligt vilken resa detta spelet har gjort. All respekt för Hello Games.

signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av lonian:

Det är bara synd att No mans sky är rätt trist online co-op.

nms är som ett konstverk, skall avnjutas i stilla ro med alla sinnen. Inget jäkla co-op pang pang

Medlem

Är verkligen sugen på att testa detta spel, men inte blivit av än

Medlem
Skrivet av Done:

Är verkligen sugen på att testa detta spel, men inte blivit av än

vänta nån vecka. nya uppdateringen är lite buggig

Medlem

Kommer den till Switch också? Jag är sugen på att köpa det till Switch nämligen, inte testat på någon annan konsol före.

Medlem

Har nog aldrig återvänt till ett spel så mycket som jag har med No Man's Sky, och varje gång är det en helt ny upplevelse. Hello Games gör verkligen någon unikt inom spelbranschen. Alla andra hade antingen tagit betalt för uppdateringar av denna magnitud eller gett upp helt efter en sån turbulent release. De fick ju för fasen till och med ta emot dödshot och andra otrevligheter.

Medlem

Önskar gameplay var roligare, skulle inte ge detta spel mer än 5/10 i betyg

Medlem
Skrivet av noreason:

Önskar gameplay var roligare, skulle inte ge detta spel mer än 5/10 i betyg

Andra ger det 1/10, och andra ger det 10/10. Smaken är som baken. Jag skulle ge det 8-9.

Medlem
Skrivet av m4gnify:

Andra ger det 1/10, och andra ger det 10/10. Smaken är som baken. Jag skulle ge det 8-9.

Skulle också ge det 8 eller 9, ett fantastiskt spel 😍

Medlem

Dom gjorde en otroligt fin vändning med det här spelet efter release alltså. När man ser nutidens klimat med DLC som utannonseras innan grundspelet ens är släppt, och miktotransaktioner in absurdum så är det nästan så man blir lite rörd över hur mycket Hello Games jobbar och förbättrar ett spel som snart är 10 år gammalt. Det utan att ta en krona mer av spelarna. Jag har inte spelat det på länge och det lär nog dröja ett tag innan jag gör det, men när jag väl får för mig att spela så är jag övertygad om att upplevelsen kommer vara ännu bättre än när jag la det på hyllan.

signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Medlem
Skrivet av Faustian:

Kommer den till Switch också? Jag är sugen på att köpa det till Switch nämligen, inte testat på någon annan konsol före.

Om du tänkt att köpa Switch 2 rekommenderar jag dig att vänta tills dess.

Medlem
Skrivet av Najkan:

Gissar att det är rätt optimerat också.. Kanske dags att ge sig ut på sitt första varv i spelet o varför inte i VR.

Nu har jag inte testat senaste uppdateringen i VR men har kört ganska mycket så och det blir ett annat spel. Varm rekommendation om man har hårdvaran att driva det.

Testade uppdateringen igår utan VR. Skulle bara testa några minuter. Blev sittande i 3 timmar... Bra betyg ändå.

1
Skriv svar