EA lovar att Need for Speed kommer att återvända

Robot
EA lovar att Need for Speed kommer att återvända

Men just nu har Criterion full fokus på Battlefield.

#Battlefield, #Criterion, #Need-for-speed

Medlem

We got the need.... for speed... 👊

signatur

What a monster..i cant belie.. WHAT THE HELL IS THIS PLACE?

Geeks Gaming

Så länge de inte är som underground eller most wanted så känns det inte överdrivet intressant. De senaste har bara varit "meh"

Medlem

Allt jag vill ha är ett Underground 3 utan en massa "down with the kids"-trams. Kan de inte fixa det, ge oss remasters/remakes.

Medlem
Medlem

Most wanted helst. Men utan all tecknad rök…plz det var sjukt löjligt i Heat.

Skrivet av Bojkott:

Allt jag vill ha är ett Underground 3 utan en massa "down with the kids"-trams. Kan de inte fixa det, ge oss remasters/remakes.

Var inte just underground-spelen väldigt mycket down with the kids-trams dock? Spelade mer Need for speed innan dom spelen så kan ha fel?

Medlem

Burnout förtjänar en comeback...snälla EA.

Medlem
Skrivet av hoppalängdhopp:

Var inte just underground-spelen väldigt mycket down with the kids-trams dock? Spelade mer Need for speed innan dom spelen så kan ha fel?

Ja jag spelade igenom underground 1 och 2 samt most wanted i somras. Minst lika kass story i underground som unbound.

Skrivet av rosski:

Ja jag spelade igenom underground 1 och 2 samt most wanted i somras. Minst lika kass story i underground som unbound.

Ja, lite den bilden jag har fått av dom spelen.

Medlem

Ja, lite den bilden jag har fått av dom spelen.

Ska säga att jag älskade underground när det kom men då gick jag i högstadiet.

Skrivet av rosski:

Ska säga att jag älskade underground när det kom men då gick jag i högstadiet.

Själv var jag 20+ då dessa spel kom, men fastnade aldrig för dom. Prövade lite snabbt, men tycker nog dom var rätt likvärdiga med dagens Need for Speed spel.

Medlem
Skrivet av BlueTeam:

Burnout förtjänar en comeback...snälla EA.

Åh, vad jag hade gett för ett nytt Burnout istället för NFS...!

Medlem
Skrivet av Jozo:

Åh, vad jag hade gett för ett nytt Burnout istället för NFS...!

Jaa, jäklar vad kul man hade med Burnout 3 och Revenge! Paradise var också bra men saknade det där lilla extra för att nå full pott...

Tänk ett modernt Burnout med modern teknik, grafik och massiv destruktion - det vore bananas! Problemet är nog att biltillverkarna ej vill se deras bilmodeller destrueras i tusen delar, haha.

Medlem

Avgör själv vad som känns mest down with the kids.

Underground har väl ett och annat "dude" i sig, men jag ser spelen mer som en flirt till tuning-världen, medan Unbound flirtar med en hel generation av Fortnite kids. Sen har vi det faktum att Underground 1 och 2 tillsammans har typ hälften så mycket cutscenes som Unbound och Heat gör att storyn inte tar för mycket plats.

När det kommer till bilspel så vill jag spela, och inget annat. Bryr mig inte om någon story, men om det prompt måste finnas en så föredrar jag de cutscenes som är i Underground 2. Korta och simpla. Kvalitén på manus kan man diskutera.

1
Skriv svar