En längre titt på actionspelet Tides of Annihilation
Du glömde videon
Kul att fler DMC liknande spel börjar komma tillbaka
Suck, måndagar alltså. Nu ska det vara fixat 👍
Såg bra ut men röstskådespelet var ju noll känsla i, eller?😳
Håller med, nåt med manus eller regi som inte klaffar imo.
Real yakuza use a gamepad.
Kina kommer med en våg av bra spel nu
rivals och wukong, två spel, vilken jättevåg! /s
rivals och wukong, två spel, vilken jättevåg! /s
Han skrev ju kommer men finns även ute. Detta är bara några jag kan komma på från minnet, finns många fler. Skulle nog säga att en jätte våg stämmer rätt bra. Att spel från öst idag slår allt väst producerar är ren fakta, både spel mässigt och story mässigt. Tycker man inte det så får man tycka det, men siffror och försäljning ljuger inte även Rivals som är free to play toppar allt i den egna kategorin.
Ute nu
Delta force
Wukong
Rivals
Once Human
Stellar blade
På G
Wuchang: Fallen Feathers
Lost Soul Aside
FragPunk
Phantom Blade Zero
Showa American Story
Ballad of antara
Burning sword death sun
Where winds meet
First berserker khazan
Han skrev ju kommer men finns även ute. Detta är bara några jag kan komma på från minnet, finns många fler. Skulle nog säga att en jätte våg stämmer rätt bra. Att spel från öst idag slår allt väst producerar är ren fakta, både spel mässigt och story mässigt. Tycker man inte det så får man tycka det, men siffror och försäljning ljuger inte även Rivals som är free to play toppar allt i den egna kategorin.
Ute nu
Delta force
Wukong
Rivals
Once Human
Stellar blade
På G
Lost Soul Aside
FragPunk
Phantom Blade Zero
Showa American Story
Ballad of antara
Burning sword death sun
Where winds meet
First berserker khazan
Nu är ju dock inte alla dess spel från Kina...
Men håller med om att Kina absolut har höjt kvalitén på sina större titlar/ anpassat mera efter en västerländsk marknad så dom syns mera här.
Nu är ju dock inte alla dess spel från Kina...
Men håller med om att Kina absolut har höjt kvalitén på sina större titlar/ anpassat mera efter en västerländsk marknad så dom syns mera här.
Vilka utav spelen är inte kina? Bra att veta så man rättar till felet man gjort
Ute nu
Delta force
Wukong
Rivals
Once Human
Stellar blade
På G
Lost Soul Aside
FragPunk
Phantom Blade Zero
Showa American Story
Ballad of antara
Burning sword death sun
Where winds meet
First berserker khazan
Steller Blade är väl ändå koreanskt?
Vilka utav spelen är inte kina? Bra att veta så man rättar till felet man gjort
Dom jag vet på rak arm är Stellar Blade och First berserker khazan, som bägge är från Sydkorea, dom flesta andra har jag inte hört talas om, så dom låter jag vara
Dom jag vet på rak arm är Stellar Blade och First berserker khazan, som bägge är från Sydkorea, dom flesta andra har jag inte hört talas om, så dom låter jag vara
Kollat nu och helt korrekt. Stellar blade och Berserker är sydkorea. Alla andra i min lista är kina, inte lätt att ha koll på alla från öst men två fel så jag tar det
Såg bra ut men röstskådespelet var ju noll känsla i, eller?😳
Nej, det var inget vidare, men det blir nog att spela på Kinesiska istället.