Sju Fromsoftware-spel avklarade – inte träffad en enda gång

Robot
Sju Fromsoftware-spel avklarade – inte träffad en enda gång
Medlem

Förstår helt och hållet att det exploderar i känslor, det är fan ingen lätt grej detta må ni tro.

signatur

i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5

FM-guru
F.d. Sisyr

Jag känner mig otillräcklig så det räcker och blir över när jag kämpar mig igenom Elden Ring utan att läsa saker som dessa!

NuZ
Testpilot

Trodde fan Hob skulle hinna först, men han är rätt nära nu

signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Har lite svårt o se folk böla, speciellt vuxna men det här är en prestantion utan dess like. Själv får man använda healing flitigt och mer än ett o annat försök för att ta sig igen om bossarna:D

Medlem

Smått otroligt, minst sagt!

Bara att lägga till Armored Core 6 och Nightreign till nästa run då. ;P

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Herregud alltså, snacka om att dedikera sig själv till en uppgift. Imponerande minst sagt.

Medlem
Skrivet av NuZ:

Trodde fan Hob skulle hinna först, men han är rätt nära nu

Förutom att han bara kör God Run 1 SL1, dvs saknar både Sekiro och Elden Ring i sin nuvarande run.

signatur

gorm streamar ibland!

Medlem

Någon som tog "Git gud" på fullaste allvar

Medlem

Hats off så att säga.
Det här är helt jävla galet imponerande!

signatur
Medlem

Helt bananas, som man säger på engelska

Medlem

Klart man blir ledsen när det tar slut.

Varför ser hans healthbar ut som den gör i videon förresten? Ser typ ut som att han tagit skada, borde den inte vara full?

Imponerande.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av lonian:

Klart man blir ledsen när det tar slut.

Varför ser hans healthbar ut som den gör i videon förresten? Ser typ ut som att han tagit skada, borde den inte vara full?

Imponerande.

Item som gör att man gör mer skada om HP är under 20%. I folkmun kallat "RTSR", som står för Red TearStone Ring, vilket är namnet på itemet i dom andra Souls-spelen. I Elden Ring heter det dock Red-Feathered Branchsword.

Man kan åsamka sig själv skada genom att falla från höga höjder eller använda wepon arts som till exempel Bloody Slash och Seppuku.

NuZ
Testpilot
Skrivet av gorm:

Förutom att han bara kör God Run 1 SL1, dvs saknar både Sekiro och Elden Ring i sin nuvarande run.

Ja jo det e ju sant

signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av Majinbuu:

Har lite svårt o se folk böla, speciellt vuxna men det här är en prestantion utan dess like. Själv får man använda healing flitigt och mer än ett o annat försök för att ta sig igen om bossarna:D

Riktiga män gråter.

Medlem

Otroligt imponerande! Har bitmärken på min kontroller efter jag försökte mig på DS. Inget för mig, haha.

Medlem

Otroligt imponerande. Och galet. Haha.

Medlem

Minns när jag såg Ds1 no hit run för första gången.
Satt med stora ögon och förstod inte hur det gick till att INTE ta skada på "Four Kings" och Nito.
Helt omöjligt! 😄

Detta är dock sjukt imponerande och i en klass jag aldrig kommer komma i närheten av.
Hatten av.

signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Sanslös prestation!

För mig som har dålig koll, tjänar den här killen, Happy Hob och liknande lirare mycket pengar på sina runs?
Det är ju ändå rätt nischat så jag misstänker inte lika mycket som de stora profilerna men med tanke på deras dedikation och tålamod måste det väl finnas en del pengar inblandat? Imponerande oavsett att man bara orkar det psykiskt

Medlem
Skrivet av samukakauka:

Riktiga män gråter.

Det är samma som alla kan sjunga, jag är glad om jag slipper/se höra det...

Redaktör
Ponny
Skrivet av samukakauka:

Riktiga män gråter.

Starkt medhåll. (Mvh, fulgrät när jag klarade Tex Murphy: Tesla Effect efter att ha väntat på det i 16 år.)

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

The Heavenly Gamer Tier Has Been Unlocked! Vilken legend !

signatur

To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!

Medlem
Skrivet av Mikael Berg:

Jag känner mig otillräcklig så det räcker och blir över när jag kämpar mig igenom Elden Ring utan att läsa saker som dessa!

signatur

To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!

1
Skriv svar