Dragon Age: The Veilguard till PS Plus i mars
Enda sättet att få spelare antar jag. Tvivlar dock på att det kommer bli jättepoppis ens gratis.
Det är nog rätt många som kommer att testa det, om inte annat för att se vad allt ståhej handlar om.
I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg
"Gott mottagande av spelarna"?! En uppenbar lögn!
Jag kommer aldrig spela ett sånt skitspel. Dragon Age Origins var ett fantastiskt spel, sen har det gradvis blivit sämre. Veilguard var ett katastrofalt försök att göra ett politiskt ställningstagande och spegling av samtiden som verkligen inte hör hemma i ett fantasyspel. Jag njuter varje gång jag läser om Veilguard för jag påminns om hur tydligt det blev att den stora spelarbasen fortfarande är sunda människor som ratar den här typen av spel.
Jag kommer aldrig spela ett sånt skitspel. Dragon Age Origins var ett fantastiskt spel, sen har det gradvis blivit sämre. Veilguard var ett katastrofalt försök att göra ett politiskt ställningstagande och spegling av samtiden som verkligen inte hör hemma i ett fantasyspel. Jag njuter varje gång jag läser om Veilguard för jag påminns om hur tydligt det blev att den stora spelarbasen fortfarande är sunda människor som ratar den här typen av spel.
Alla ställen där man behöver äga spelet för att recensera det har haft rätt bra betyg vad jag sett.
Är Dragon Age ens släppt på EA Play?
De tre första spelen är det, ja. Inte Veilguard
War, War never changes...
Alla ställen där man behöver äga spelet för att recensera det har haft rätt bra betyg vad jag sett.
Japp detr så bra att folk som drog in flera tusen i super chats inte ens spelade klart det.
Det är så bra att jag avinstallerande det efter första striden.
Det är så bra att dialogerna i Teletubbies framstår som mästerverk.
Men visst prova gärna.
Enda sättet att få spelare antar jag. Tvivlar dock på att det kommer bli jättepoppis ens gratis.
Nja, jag kommer spela. Jag köper inga spel till Playstation (bara till Switch eller indiespel på PC) utan spelar bara det som kommer till PS+ och det här var en glad överraskning.
Ganska uppenbart att de flesta som gnäller om Veilguard och hur hemskt det är inte har spelat det utan baserar sin expertis på vad andra har sagt... Hade riktigt kul med DA Veilguard och nu när det dyker upp på PS+ tycker jag definitivt att den som känner sig lite osäker ska ge det en chans.
Ganska uppenbart att de flesta som gnäller om Veilguard och hur hemskt det är inte har spelat det utan baserar sin expertis på vad andra har sagt... Hade riktigt kul med DA Veilguard och nu när det dyker upp på PS+ tycker jag definitivt att den som känns sig lite osäker ska ge det en chans.
Ja, verkligen 😁
Rekommenderar starkt att testa det. Hade riktigt trevlig tid i spelet på PC
Samma här Om man spelar på PC har det börjat komma en del mods också.
Mer korrekt hade varit "Spelarnas åsikter om spelet var väldigt antingen eller.", men de var positiva i början. Skit har det fått, men många säger också att de är positivt överraskade. Vi körde medlemsomröstning, betygen 1 och 4 var vanligast. Det säger något om hur polariserat det är.
Tycker det är bra att det dyker upp på billiga pren-tjänster, då kan man ju testa billigt om man är skeptisk och därför inte velat köpa det.
😂 Sinnesjukt att Veilguard kommer till Ps+ redan😂 Måste vara megaflopp i försäljning men bra för mig. Ska testa det efter att jag spelat klart/tröttnat på Dragon's dogma 2
Det var min första tanke också, verkligen rekordtidigt att komma till PS+ så kort efter lansering. Men bra för mig som kanske bara vill testa