WH40K: Darktide uppdateras med ett vågbaserat läge

Robot
WH40K: Darktide uppdateras med ett vågbaserat läge

Såväl som ett omgjort talangträd för Ogryn.

#000, #Darktide, #Fatshark, #Warhammer-40

Medlem

kan dom inte släppa det är solo läget med botar istället som dom har låvat sen launch

Medlem
Skrivet av lolipopapa1:

kan dom inte släppa det är solo läget med botar istället som dom har låvat sen launch

Bottar är väl sällan något att hänga i granen och är väl aldrig ett roligare/bättre alternativ än riktiga spelare?

Medlem
Skrivet av DieZe:

Bottar är väl sällan något att hänga i granen och är väl aldrig ett roligare/bättre alternativ än riktiga spelare?

Har bara haft toxic personer när jag har spelat det online så jag tar gärna bottar så man kan spela utan att bli flame:ad för att man inte använda rätt vapen

Medlem
Skrivet av lolipopapa1:

Har bara haft toxic personer när jag har spelat det online så jag tar gärna bottar så man kan spela utan att bli flame:ad för att man inte använda rätt vapen

Bara att ignorera och lira på, låt inte trollen komma åt dig

Medlem
Skrivet av Nyhet:

Såväl som ett omgjort talangträd för Ogryn.

#000, #Darktide, #Fatshark, #Warhammer-40

Det är ingen höjdare, något i stil med Chaos Wastes hade helt klart varit bättre.

Skrivet av lolipopapa1:

Om du kör i de högre svårighetsgraderna så brukar dessa försvinna. På officiella den discorden är de flesta ganska trevliga.

Medlem
Skrivet av lolipopapa1:

Har rätt många timmar i spelet och tycker att det är ett av de minst toxic community jag upplevt i spel. För det mesta så tycker folk att man ska köra det man gillar.

Men lagen om den konstanta nivån idioter gäller ju här som överallt annars i världen så det går ju alltid att träffa på lustigt folk.

Låt inte avsaknade av solo/bottar hålla dig borta från detta fantastiska spel, är mitt tips iaf

Medlem

Har alldeles för många timmar. Väldigt länge sen jag sprang på någon tomte som häver ur sig dynga. Men som redan sagts, lägre svårighetgrader har högre antal muppar.

Men nya Mortis Trials tyckte jag ar ganska trist och segt. Men, tror det kan vara en bra skola för nybörjare att lära sig bossar och hur vissa tekniker fungerar. Då är mycket av just dessa saker förstärkta som fasiken beroende på vad du väljer under rundan.

Medlem

De kan gärna släppa ett läge med obegränsad ammo så man tillåts ha lite roligt i spelet med.

1
Skriv svar