Nintendo Direct i dag – bara om spel till första Switch
Osäker på vad jag läste. Men jag gillade det!
Loooooool hahahaha så sjukt! Så konstigt och så bra XD mer sånt här!
Det här var bland det roligaste jag har läst på länge! Tack för det!
Tack, kul att ni gillade det. Jag hade väldigt roligt när jag kom på idén och skrev ihop den.
Först tänkte jag lägga upp texten som en egen tråd, men det kändes för bisarrt och tänkte att ingen skulle riktigt gilla det. Men jag hade fel, kanske får det ändå sen.
Hahaha kung! "Det blir den sista konsolen jag upplever, men så har jag sagt sedan Game Boy Advance" det här fick att skratta högt, kärringen har alltså gått och förväntat sig att hon ska dö när som helst i flera decennier haha
Haha, så hemskt egentligen.
Det där är ju inte Shigeru Miyamoto på bilden, det är ju Hideo Kojima!!!!
Du får höra av dig till Kårböles lokaltidning och kräva en rättning.
Är det vanligt att dom utannonserar en konsol så snabbt inpå. Playstation och Xbox gör ju det ett halvår innan. Det skulle vara trevligt med en Switch 2 i Juni. Men det låter väldigt tidigt. Det måste vara någon speciell anledning.....
Om de följer liknande schema som Switch så är det just slutet på Maj eller början på Juni som blir när den släpps. Så den speciella anledningen är att Nintendo är Nintendo.
Okej!
Vill du ha mitt telefonnr i PM så du kan swisha eller?
De har inte sagt nåt datum väl? Det kan ju komma 5 juni.
Jag är skyldig dig 200 spänn.
Och varför så säker på att gameplay kommer vara fenomenalt? Du verkar inte tycka det om trean?
För att det inte är den värdelösa Wii-kontrollen som förstör. Trean var kul men tyckte kontrollen var direkt usel och spelade inte ens klart.