Ubisoft uppges göra Apex Legends-doftande battle royale-spel
Låter väl bra att spelare som gillar Battle Royal får fler alternativ
Ja, valfrihet är ju inte dåligt på så vis. Men genren är ju redan välbefolkad, och det låter som att man "lånar" mycket från ett redan beprövat spel som dessutom tappar spelare. Det låter inte som en kalasidé. Om det stämmer, förstås.
Apex legends var fruktansvärt bra i början tog mig till predator season 1.
Tyvärr tycke jag vid mid season 2 kom nog en stor mängd aimbots och andra hacks.
Nu har jag slutat som många andra då jag helt enkelt inte pallade spela med cheaters. Bannades 10 kom 20 nya.
Skulltown hänga där är nog det roligaste jag minns av spelet. Innan det försvann då.
Ja, valfrihet är ju inte dåligt på så vis. Men genren är ju redan välbefolkad, och det låter som att man "lånar" mycket från ett redan beprövat spel som dessutom tappar spelare. Det låter inte som en kalasidé. Om det stämmer, förstås.
Spelar inte själv men känns inte som det finns så mycket lyckade spel, man hör o ser bara de få stora spelen.
Tror dom verkligen att dom kommer att lyckas att slå sig in? Det tror inte jag.
Ubisoft känns som en sjunkande båt och dom skickar väl upp allt för att försöka hålla sig flytande 😄
Ubisoft känns som en sjunkande båt och dom skickar väl upp allt för att försöka hålla sig flytande 😄
Känns som att folk sagt så om ubisoft i 15 år nu men ändå säljer deras spel som glass en varm sommardag.
What a monster..i cant belie.. WHAT THE HELL IS THIS PLACE?
Känns som att folk sagt så om ubisoft i 15 år nu men ändå säljer deras spel som glass en varm sommardag.
Outlaws sålde väl inte så bra lika så skull and bones.
Sen stängde dom väl en studio nyligen och så upp 170 pers typ
Ubisoft slutar aldrig med att förvåna en med att släppa spel i genres när hypen dött ut för flera år sedan. Reaktiv och aldrig proaktiv.
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2