Elden Ring Nightreign visar upp en av sina bitigare karaktärer
Hur många olika spelbara karaktärer kommer spelet skeppas med?
Åtta, såvitt jag vet.
Åtta, såvitt jag vet.
Ok, då blir det lite variation när man lirar, undrar om det kommer komma fler som dlc längre fram.
Så man kan inte köra detta själv alltså?
Tror du kan köra solo och med 3 spelare men inte duo
varför from :/ varför är det här gjort för multiplayer. så jävla tråkigt att alla bra single player serier ska börja med att gör multiplayer spin offs
För att en stor del av spelarna runt om i världen uppskattar multiplayer? Sen ersätter ju inte det här deras single player lir, det har ju From gått ut med.
För att en stor del av spelarna runt om i världen uppskattar multiplayer? Sen ersätter ju inte det här deras single player lir, det har ju From gått ut med.
det tror jag när jag ser det. två pvp spel på raken ser inte bra ut
Nightreign är ju fortfarande ett "souls spel", du kanske blir positivt överraskad om du provat, andra spelare bits inte vettu
Nightreign är ju fortfarande ett "souls spel", du kanske blir positivt överraskad om du provat, andra spelare bits inte vettu
har aldrig spelet något spel med multiplayer där folk inte är toxic, folk bara skriker slurs och hatfulla medelanden för att man gick vänster istället för höger så nej tack, jag skippar och spelar single player spel istället
har aldrig spelet något spel med multiplayer där folk inte är toxic, folk bara skriker slurs och hatfulla medelanden för att man gick vänster istället för höger så nej tack, jag skippar och spelar single player spel istället
Jisses, snacka om att vara känslig Men absolut, finns en del toxicitet online men är det verkligen konstant? Absolut inte
Det är dock inte ett pvp spel vill jag påpeka
Synd att det är pvp/multiplayer. Detta är totalt ointressant även fast jag älskar souls-spelen
Det är dock inte ett pvp spel vill jag påpeka
Precis som Force skriver, Nightreign är inte PvP, det är enbart PvE. Visst kan man kanske lägga till något PvP-läge senare, men vid release är det iallafall PvE.
The more I practice, the luckier I get.
Precis som Force skriver, Nightreign är inte PvP, det är enbart PvE. Visst kan man kanske lägga till något PvP-läge senare, men vid release är det iallafall PvE.
fortforande designat för 3 spelare och inte single player. om det var balanserat för 1 2 och 3 spelare skulle det inte vara något problem. men det är inte det
fortforande designat för 3 spelare och inte single player. om det var balanserat för 1 2 och 3 spelare skulle det inte vara något problem. men det är inte det
Ja alltså, det är ju fortfarande ett multiplayer/co-op spel, men nu pratades det om att Nightreign var ett PvP-spel, vilket det inte är.
Men sen går det ju även att köra solo, även om grundfilosofin är 3 personer tillsammans.
Förstår inte riktigt vad du menar med "om det var balanserat för 1 2 och 3 spelare skulle det inte vara något problem. men det är inte det"? Spelet är balanserat för 3 personer ihop, men att man kan köra solo fast det säkerligen kommer vara en annan upplevelse.
Ja alltså, det är ju fortfarande ett multiplayer/co-op spel, men nu pratades det om att Nightreign var ett PvP-spel, vilket det inte är.
Men sen går det ju även att köra solo, även om grundfilosofin är 3 personer tillsammans.
Förstår inte riktigt vad du menar med "om det var balanserat för 1 2 och 3 spelare skulle det inte vara något problem. men det är inte det"? Spelet är balanserat för 3 personer ihop, men att man kan köra solo fast det säkerligen kommer vara en annan upplevelse.
spelet är balanserat för 3 spelare, så när man kör själv kommer alla fiender ha HP och Damage som om man var ett party av 3. om den ändrade HP och Damage för hur många spelare det vara bra
spelet är balanserat för 3 spelare, så när man kör själv kommer alla fiender ha HP och Damage som om man var ett party av 3. om den ändrade HP och Damage för hur många spelare det vara bra
Ah, då hänger jag med.
Vad jag läst så ska spelet ha solo scaling också.
Detta enligt Game Directorn själv:
"IGN: And in one-player does the enemy health pool scale?
Junya Ishizaki: That’s correct."
https://www.ign.com/articles/elden-ring-nightreign-fromsoftwa...
Om jag nu inte missat något så rätta mig gärna.
Ah, då hänger jag med.
Vad jag läst så ska spelet ha solo scaling också.
Detta enligt Game Directorn själv:
"IGN: And in one-player does the enemy health pool scale?
Junya Ishizaki: That’s correct."
https://www.ign.com/articles/elden-ring-nightreign-fromsoftwa...
Om jag nu inte missat något så rätta mig gärna.
det här har jag missat. vad bra att det har solo scaling, då kanske jag skaffar det. tack för länken