God Save Birmingham är ett medeltida zombiespel
Youtube-kommentarerna är guld.
So thoughtful of them to specify the date this takes place so no one gets confused with modern day Birmingham.
this isn’t a zombie game this is what living in Birmingham does to people 💔
This is much less scary than trying to walk through parts of Birmingham in modern day.
as a Brummie I find this game really offensive, making Birmingham look that nice is only gonna get peoples hopes up, they'll be so let down if they visit
Men jo, det verkar lite för bra. Det ser helt fantastiskt ut med långsamma zombier som verkar ha tyngd, och att behöva förstöra huvudet fast det är avhugget är riktigt coolt. Tyvärr tror jag också att det är en cinematic som cosplayar gameplay-trailer.
Jag hoppas det är äkta gameplay för det ser fantastiskt ut.
Jag gillar smådetaljen att det tar en stund att plocka fram mat och sedan äta upp det, allt snyggt animerat, i stället för att det bara låter glufs. Då måste man tänka till lite, var kan jag äta utan att riskera bli attackerad?
Moderna zombies med stringtrosor 0:18 🤣
Är det nån UE5 assett möjligen? scamaz spel
Moderna zombies med stringtrosor 0:18 🤣
Haha tänkte på det med
Påminner mycket om "trailern" till The Day Before som ju var någon form av scam eller vad man nu vill kalla det. Förmodligen bara skriptade sekvenser!
Är nån dum att göra om samma misstag ?
Youtube-kommentarerna är guld.
Men jo, det verkar lite för bra. Det ser helt fantastiskt ut med långsamma zombier som verkar ha tyngd, och att behöva förstöra huvudet fast det är avhugget är riktigt coolt. Tyvärr tror jag också att det är en cinematic som cosplayar gameplay-trailer.
Haha ja kommentarerna är ju bara för bra de med, gillade denna
"I was in Birmingham last week and it still looks like this" 🤣
Ett par till
"I've been to Birmingham for a grand total of 4 minutes. Went there by mistake."
Svar: "im very sorry that happened... get well soon ❤" 😂
Nothing is Power without Control