Stora Anime-tråden

Medlem
Skrivet av Devan:

Såg klart första säsongen av Black lagoon nu och den va helt okej.

Den är rätt vild som innehåller både nazister och terminator maids.

Det bästa är ju givetvis Revy

https://images.steamusercontent.com/ugc/277343345097021158/58...

En av mina favoriter, har du sett Jormungand en liknande anime som jag varmt kan rekommendera.

signatur

^Katten, idle extreme.

Releasehästryttare
Skrivet av Nehcrom:

En av mina favoriter, har du sett Jormungand en liknande anime som jag varmt kan rekommendera.

Tack, kanske senare!

Bestämde mig att jag skall testa Love is war, sen är det inte mycket tid kvar tills det är dags att seriöst ta tag i vårens anime.

Releasehästryttare
Medlem
Skrivet av Devan:

Såg klart första säsongen av Black lagoon nu och den va helt okej.

Den är rätt vild som innehåller både nazister och terminator maids.

Det bästa är ju givetvis Revy

https://images.steamusercontent.com/ugc/277343345097021158/58...

Black Lagoon är ett bloody masterpiece. Det faktum också att animen var tvungen att nerfa Roberta (terminator-maiden) då hon var så skräckinjagande overpowered i mangan säger en hel del om henne.

Detta är en av de få animes som måste ses med engelsk dubbning.

Revy är ju best girl nästintill Balalaika

signatur

Pyramid Head has BIG CLAPPIN CHEEKS

Releasehästryttare
Skrivet av Mjausen:

Black Lagoon är ett bloody masterpiece. Det faktum också att animen var tvungen att nerfa Roberta (terminator-maiden) då hon var så skräckinjagande overpowered i mangan säger en hel del om henne.

Detta är en av de få animes som måste ses med engelsk dubbning.

Revy är ju best girl nästintill Balalaika

Såg första avsnittet två gånger, en på Japanska och en på Engelska, tyckte den funkade bäst på Japanska!

Har du sett serien mer än en gång?

Medlem
Skrivet av Devan:

Såg första avsnittet två gånger, en på Japanska och en på Engelska, tyckte den funkade bäst på Japanska!

Har du sett serien mer än en gång?

Denna är en av de få animes jag har sett ohälsosamt många gånger xd. Jag älskar allt med Black Lagoon. Synd dock att mangan har varit på hiatus i flera år nu. Hatar engelsk dubbning överlag men Black Lagoons dubb känns så naturlig i miljön som storyn utspelas i.

signatur

Pyramid Head has BIG CLAPPIN CHEEKS

Skriv svar