Destiny 2 får en Star Wars-crossover som en del av nu avtäckta Fate Saga

Robot
Destiny 2 får en Star Wars-crossover som en del av nu avtäckta Fate Saga
Medlem

Blir ju onekligen sugen på att återvända, i grunden är destiny 2 ett sjukt bra spel som tyvärr dragits ner av dåliga beslut, en rörig story och för många (och lika imo) endgame system.

Medlem

Låter spännande men jag orkar inte med FOMO spel som detta. Sen är jag fortfarande irriterad att Bungie tagit bort början av spelet som jag har betalat för och som jag gärna skulle spela igenom igen.

signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Jag gillar Destiny men spelar inte det för jag förstår inte hur man gör.

Medlem

Tyvärr har de förlorat mig särskilt nu när de vill att man betalar hutlösa mängder pengar för att få de senaste expansionerna. Det är inte billigt att vara ikapp.

signatur

^Katten, idle extreme.

Medlem

Själv spelar man det slaviskt men lika förbannad ändå på hur spelet är, slutar ändå man köper Edge of fate. Har investerat alldeles för mycket för att sluta tyvärr

Medlem

Jag älskade destiny, älskade. Nu är det ett spel med rörigt fokus, och FOMO. När de valde att lägga dungeons bakom paywall så var det början av slutet av destiny för mig. Bungie kan inte spel längre, iallafall inte hålla kvar en spelarbas. Önska sony kunde ta destiny IP:et och ge till nån annan utvecklare, för destiny i botten är grymt. Men bungie kan inte hantera monetization.

Medlem
Skrivet av NizzeG:

Jag älskade destiny, älskade. Nu är det ett spel med rörigt fokus, och FOMO. När de valde att lägga dungeons bakom paywall så var det början av slutet av destiny för mig. Bungie kan inte spel längre, iallafall inte hålla kvar en spelarbas. Önska sony kunde ta destiny IP:et och ge till nån annan utvecklare, för destiny i botten är grymt. Men bungie kan inte hantera monetization.

Jag hade som plan att börja kötta igenom storyn och allt men insåg först att de tagit bort delar av storyn, som folk betalat för, och sen såg jag att man var tvungen att betala extra för dungeons. Sanslöst girigt.

1
Skriv svar