Bad Company 2 - vi har 100 nya nycklar

Medlem

Haha är de någon som valt nej som svar? Hur som helst, bra gjort FZ, nu har alla lika stor chans

Medlem

Jag valde nej, fick nycklar i den första betan.

Medlem

Jag är inte sur över att jag inte fick någon nyckel förra gången, vad som istället gjorde upprörd var det faktum att vem som helst kunde trycka på knappen. Personligen tycker jag att man på något sätt skall legitimera sig som PS3-ägare. Ett sätt kunde vara att ange sitt PSN-namn.

Medlem

Efter att jag nu har spelat Betan några tim så måste jag säga att jag är väldigt besviken. Iofs hade jag inte några större förväntningar av spelet då jag inte tyckte om Bad Company 1 men tyckte dock om BF2.

Company 2 ger mig kännslan att allt utspelar sig under vatten, allt går extremt trögt. Även en hel del FPS drops kommer in lite här och där. Spec när man ser ut över den stora vida världen från tex ett hustak.

Att man sen inte kan lägga sig ner utan bara sitta är ett stort minus i mina ögon.

Avbokade min förhandsbokning på webhallen, får se vad andra säger när spelet väl släpps om det flyter på lite bättre då.

Medlem
Skrivet av ThomasT:

Jäkligt knepig fråga. Får hoppas på att jag svarade rätt.

Du tog mitt skämt....inte för att jag postade det innan dig men...

YAY!!!!:D wait a minute, ps3 awwww:(


signatur

the enemy of my enemy is my friend

Medlem

Jag blev plötslig stressad över att jag tryckt "Ja". Jag har nu helt utan andledning fått för mig att det borde vara "Nej" för att få en nyckel!

Medlem
Skrivet av Mahone:

Haha är de någon som valt nej som svar? Hur som helst, bra gjort FZ, nu har alla lika stor chans

Jag valde nej :P, kan bero på att jag redan fick en nyckel sist.

Medlem

Jag klickade nej, snälla FZ, skicka inte någon nyckel till mig. Jag har inte ens någon PS3.


signatur

SneL fezt heSt

Inaktiv

som jag sa imorse när jag blev erbjuden en,

nej tack

bojkottar Dice :/

Inaktiv

Jag fick min beta key från gamespot.com
Dem delade ut 65,000(tyvärr slut nu)! Men man var tvungen att ha ett Amerkinaskt PSN men om man bara laddar ner det via det amerikanska så funkar det fortfarande att spela på EU.:D

Själva betat har jag inte spelat så mycket men rätt så skönt när man inte vill spela i dem trånga ytorna i MW2. Det är det jag gillar med detta de stora ytorna och att man liksom får åka från point till point i bil istället för att hålla nere sprint knappen.

Inaktiv

jag rekomenderar skarpt betan. den är en perfekt demonstration av hur de kommer kännas och att kunna lira och jobba på sina stats är en bra sysselstättning medan man väntar på ''the real deal''.

två frågor dock... behåller man sina stats till de riktiga spelet från betan och de verkar som alla har tillgång till colten och tommypuffran. betyder det att man har limited edition eller får man bara testskjuta lite med dem?

Medlem

McKinley: så är det ju med alla tävlingar.. Vem kan bevisa att man äger en viss konsol när det kommer till dom olika tävlingarna? Är säkert någon i varenda tävling som vinner ett spel och sen säljer på tradera. Omöjligt att stoppa, men rätt idiotiskt att ta en betakey och sen inte ha konsolen.

Medlem

Man behövde inte söka så länge för att hitta svaret i alla fall. Nu är det bara att hoppas att alla andra svarat fel.

Inaktiv
Medlem

Förhandsboka spelet på webhallen så får ni en beta nyckel.

http://www.webhallen.com/prod.php?id=104576

Medlem
Skrivet av mrpeters:

FPS Hör hemma på PC >.<

Så sant så. Men du kan göra som jag. Köp mus till PS3 så känns det som du spelar på en 4 år gammal pc.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Längtar till PC-betan


signatur

What are you waitin' for... Christmas?

Inaktiv

fan va jag vill ha en key,
provade MAG betan men det va ganska kasst.
Körde bf1942 o bf2 (när det kom) så in i helvetes mycket. Fast då körde man på en
P4 3GHz, 512mb ram o ett radeon 9800. Fick runt 20fps men det va värt det. Köper nog bc2 till pc när det kommer.

Medlem
Skrivet av adamin:

jag rekomenderar skarpt betan. den är en perfekt demonstration av hur de kommer kännas och att kunna lira och jobba på sina stats är en bra sysselstättning medan man väntar på ''the real deal''.

två frågor dock... behåller man sina stats till de riktiga spelet från betan och de verkar som alla har tillgång till colten och tommypuffran. betyder det att man har limited edition eller får man bara testskjuta lite med dem?

Man kommer ej behålla sin poäng till hela spelet. Dels för att poängsystemen kan kommas och tweaka eller diverse parametrar för vapen och verktyg förändras. Det skulle även vara orättvist för de som ej varit med i betan.

Medlem

YES!! äntligen får även jag som jobbar kväll chans att få en beta-nyckel
Även om jag inte vinner så vill jag ändå tacka FZ för initiativet med utlottning

Inaktiv

Svarade nej och skickade in svaret. Spännande att se vad som händer härnäst.

Inaktiv

Jag kan för all del inte begripa hur man kan vilja spela FPS spel med en joystick.

Tror man får klart bättre känsla att lira med mus på PC med vänsterhanden...

Medlem

2009-12-01 17:16:15
Dannie
#15
Känns som om det är för lätt om svaret är "Ja" på frågan, så rätt svar är säkerligen "Nej".

Det hela är mycket enkelt - svara ja på frågan nedan för att visa att du vill ha en nyckel.

Medlem
Skrivet av Mahone:

Haha är de någon som valt nej som svar? Hur som helst, bra gjort FZ, nu har alla lika stor chans

Jag valde nej

Medlem
Skrivet av smygarn:

Jag kan för all del inte begripa hur man kan vilja spela FPS spel med en joystick.

Tror man får klart bättre känsla att lira med mus på PC med vänsterhanden...

Känsla? Känsla som i att känns som man håller i ett vapen? Kan redan här säga att nej, den känslan existerar verken med handkontroll/mus&tangentbord.

Fattar inte vad det är för känsla annars du pratar om, antar att det bara var ett dåligt ordval?

Medlem

Hoppas man får en!

Sen trevligt med fairplay denna gången.

Medlem

Jag har svarat Nej, har ingen PS3

Medlem

Jag hoppas att 'Ja' är rätt svar, för annars vill jag inte ha någon nyckel. Men om jag inte vill ha någon nyckel så spelar det ju ingen roll om jag vinner.. Win win!

Medlem

I WHANT :>


signatur

OMGWTFBBQHAXXXXXXXXX

123
Skriv svar