Vad vill du veta om Bad Company 2?

Medlem

Kommer man kunna vara i Sverige?


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av MackZ:
Skrivet av verifier:

Kommer det finnas ett val som gör att man måste ha minst XXX i rank för att kunna få hantera fordon?

I vilket spel kommer DICE fixa "körkort" för fordon? För att slippa alla som bara crashar.

Bra frågor, speciellt den om körkort

I BF2 (PR) krävs vissa kit för att köra heli, flyg osv.


signatur

B lup

Medlem
Skrivet av fusket:

kan man ligga ner i bad company 2

Kan man inte, därför vill jag att dom ska tjöta nu på Dice att dom ska ändra det så att man kan! Tar bort en stor del, tro eller ej.

Smyger in en sådan här
http://www.petitiononline.com/h5ed68cb/petition.html

Sen också:
http://i38.tinypic.com/2clkw1.jpg
Wat?

Medlem

Kommer det vara en konsolportning till PC?
-
om dom svarar ja, lova att du sparkar dom mellan benen.

rav
Medlem

Kommer vi se ett mer buggfritt spel vid och efter release? Kommer ni vara mer aktiva med nya patchar?

Medlem

Linux och Windows serverfiler?

Inaktiv

Tjena!

Kan väl fråga om de sätter upp några olika modes i MP, likt COD4 typ Hardcore mode osv?

Kommer man kunna köra splitscreen COOP i SP?

Det var väl allt. Sen hoppas jag att man inte ska behöva fråga om man ska kunna gå ner i liggande skjutställning eller det om den löjligt höga ammunitionskapaciten per mag och löjligt låga skadepåverkan... Men gör det ändå. De fuckade ju sist med det.

Medlem

När kommer BF3 er pösmunkar kan ni fråga också.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Kommer röstchatten till Playstation 3 fungera felfritt?

Kommer de fortsätta splittra squads som de gjorde i BF1943 när servern byter bana

BFBC har varit ett av de bästa multiplayer-spel till konsol som jag spelat, men på grund av felande röstkommunikation och att ens squad blev splittrad gjorde en lite deppad.

Medlem

Kommer man kunna sätta upp egna dedi srv?

Kommer det finnas mod tools?

Medlem

Som BF2 spelare så har jag en fråga angående fordonsfysiken och dess spelfunktionalitet.
Jag har testat att flyga helikoptrarna i BC1 och de var i princip oflygbara i jämförelse med attackhelikoptrarna i BF2.
Kommer det att vara fixat till BC2 till pc och kommer man känna igen sig i hur de olika fordonen beter sig?

Som fler i tråden frågat; Kommer PC-versionen vara en konsollportning?

Medlem

henkka: 30 m armeringssträcka på pansarskottet skulle ju vara att föredra Mer verklighetsbaserade vapen åt folket!

Frågor:
Kommer det finnas ett Friends-system i multiplayer?
Kommer man levla lika långsamt som i BF 2 eller är det mer som i CoD 4?

Medlem
Medlem

Hur stort kommer mod stödet för PC versionen att vara??
BF3 nyheter???


signatur

Är också C3D och zeed1994 på andra ställen

Medlem
Skrivet av MacNille:

Kommer man kunna vara i Sverige?

Det skulle va jävlit kul!:up::D

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Blir det en konsollportning till PC eller PC-portning till konsoll?

Eller är det helt separata utveklingsteam till de olika plattformarna??

Bra fråga! Den måste ni ställa + att om det går och modda Slagfältet


signatur

"No country for old Gamers"

Medlem

Kommer Deathmatch finnas? Om inte, finns det några planer för det i framtiden? Är det nånting jag har saknat så är det utan tvekan det, och mindre banor anpassade för just det, då man vill bara lira lite med några polare ibland som man gjorde i codename eagle en gång i tiden.

Hur kommer fordons "unlocks" fungera? Kommer man kunna ha flera samtidigt på samma fordon? Hur balanseras dom?

Måste tillägga att jag undrar hur motionsensor'n (tror den hette så) är balanserad, tycker det känns jätte tråkigt med sådana fusk apparater, vad är det för mening med minor och c4:a då? Är svårt nog att få nån med en fordonsmina som det var.

Kommer det finnas tillgång till roliga verktyg som dök upp med specialforces till bf2? Hur är det med crowd control vapen såsom tårgas, ordentliga rökgranater och det självklara flashbangs?

Vad har dom för planer för spelet i framtiden? Vad kommer deras argument vara för att få folk att komma tillbaka för mera spelande när dom tröttnat på original innehållet? Kommer det finnas något utrymme för "customization"?

...

Det ska nog vara det jag är mest intresserad av att få höra.

Medlem
Medlem

Hur många % av mijön kommer man kunna förstöra?

Medlem

Kommer man kunna spela på servrar som har perks och sånt avstängt så att man kan slippa era sjukt idiotiska tillägg så som "improved vehicle armor" och den abnormt orealistiska tracer darten?

Medlem

Kommer man att kunna göra sin egen vapen-arsenal på varje klass?


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

om nu Sdk släpps..
Kommer det att uppmuntras nu eller totalt motverkas pga girighet som i bf2?
Tex då inte en jävel körde tex custom maps pga rankingsystemet inte tilläts på custom maps(otroligt tråkigt att köra samma kartor i 4 år).. samt er motverkning av mods. Tex ert förbud för mods att andvända sig av rankingsystemet?

Medlem

Kommer man kunna lägga sig ner på marken "prone" som i BF2? Eller får vi nöja oss med att huka på knä?

Medlem

Kommer det finnas flyg och om så kommer det finnas vettigt AA/ett bärbart AA-system?

Medlem

Kommer Sqaud Systemet vara mkt bättre, det fina med BF2 är när alla springer åt det hållet det vill:P Och när man vill säga åt folk så fattar de inget....

Inaktiv

Kommer det att finnas officiella hemsidor där man kommer kunna se statsen på änns gubbe. Kommer man också få medaljer som i BF2 och BF 2142?

Inaktiv

Kommer man få Dog Tags när man knivar någon?
Hur många ranks finns det?
(X360 fråga) Kommer det att finnas achivements om man gör vissa saker i MP som i BF: BC1?
Kommer ni att släppa ett paket till X360 där man kan köpa BC1 samt BC2?
Är det 8 vs. 8 i X360 versionen?

Inaktiv

När kommer BF: The MMO? :D:D

Medlem

Kommer BC2 använda DirectX11?


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

123
Skriv svar