Ny film från Modern Warfare 2

Medlem
Skrivet av Remus:

Kanske låter lite gnälligt men men...

Kunde inte sagt det bättre själv.

Medlem

Spelet känns som filmen Transformers.. och jag hatar filmen Transformers

Medlem
Skrivet av DeKvittar:

För första gången har jag fått intresse av de här spelet.
Men de jag är lite konfunderad över hur de ska få ihop att en grupp ska ha ödelagt stora delar av Washington D.C utan atombomber. Är fienden större i detta spel än förra kanske?

Kanske rentav är inbördeskrig på gång, hade inte suttit helt fel


signatur
Medlem

Oväntat att de skulle vara i USA och kriga, men det gör det hela mer intressant.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Tyckte jag såg captain prices hatt i scenen där de åker båten o.O

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Ett ord: Awesome.

:heart::heart::heart:


signatur

Trying is the first step towards failing

Medlem

Frågan jag vill ha svar på är:

Kommer det vara en drös med "episka" filmsekvenser som i CoD MW?

T ex atombomben? Avrättningen i början? Och speciellt slutet?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

När ska dom hitta på något nytt?


signatur

dizzid1a. Say What?

Medlem

ohh awesome
Var länge sen man såg washington i ett spel bli invaderat
typ inte sen red alert 2 typ.

Inaktiv

Detta kommer äga8)


signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

Inaktiv

MP som intresserar mig mest faktiskt. Men SP blir nog också helt okej!


signatur

War never changes.

Medlem
Inaktiv

Säger bara en sak ! och det är " AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH" ! tack för mej

Medlem

yaaay , har spelat alla cod spel som infinity givit ut sedans call of duty 1 releasen.. detta kommer bli awesomest ! ^^
dock blev jag grymt besviken när jag såg att spelet släpps 11 november och inte 11 oktober som jag trodde.. hade läst fel

Inaktiv

Det där med DC var ju en överraskning, men att det skulle vara strid i USA var det ju redan mycket spekulationer om, efter att ha sett trophy / achievements listan samt en koncept bild på ett brinnande Pittsburgh. Det är mycket info borta på IW's forum och modernwarfare247.com


signatur

PSN: japp :)

Medlem

D.C. You're going down!

Dett blir kul (hoppas jag starkt)


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem
Skrivet av Geetcher:
Skrivet av 73mpl4R:

Ett ord: Awesome.

Ge oss Price nu! Tänk att få se honom och Soap med varandra.

Lite som Price och Gaz i 4:an.

Fan vad jag saknar Gaz.

[ia=16716] :heart:

Spela 4an igen då

Medlem

Det här ser riktigt bra ut, som vanligt när IW gör trailers! Personligen ser jag mer fram emot till Bad Company 2, men det här kommer självklart köpas och spelas för fullt med!

Medlem

nej f'n vad jag längtar nu! varje video dom släpper blir man ju bara mera och mera sugen!: (


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av Musicc:

Det är mycket info borta på IW's forum och modernwarfare247.com

THE source of information

Inaktiv

"Call of Duty" har väl inte vart över "Modern Warfare 2" tidigare (i slutet av trailern)? Har de ångrat sig med att skippa CoD i namnet?

Inaktiv
Skrivet av Remus:
Skrivet av spiken:
Skrivet av Remus:

Okej, det var sista gången jag tipsade FZ om någonting. Gick upp klockan 6, tittade på trailern på GT och tipsade FZ direkt efter det.

Och det var ett jävla gnäll om tipstack men så ligger det till nu. Men jag tipsade så tidigt (speciellt då FZ inte hade den upplagt här förns kl 10?) och tyckte för en gångs skull att få ett tipstack.

För övrigt en förbannat bra trailer och jag ser fram emot spelet som lär dimpa ner i min brevlåda den 9 november (eller 10 november).

My bad, kom inte in på webbmailen förrän nu, tipstacket är kirrat. Tack, i efterhand.

Hehe, varsågod. Kanske låter lite gnälligt men men... Tyckte att ett tipstack var förtjänt för denna nyhet.

Jag håller med, att hitta en trailer på GT, de e ju som att hitta den felande länken mellan människa och apa. du borde ju få Nobelpriset i no-life surfande. grattis

Inaktiv
Skrivet av Remus:

Frågan jag vill ha svar på är:

Kommer det vara en drös med "episka" filmsekvenser som i CoD MW?

T ex atombomben? Avrättningen i början? Och speciellt slutet?

Om du fick ett specifikt svar på den frågan, hade inte det tagit död på lite av grejjen med att lira de sen då?

btw de mest episka i MW i min mening var lätt promenaden i Pripyat.

Medlem

Ser ut som att det kan bli mer än de vanliga osynliga korridorerna. Hoppas det stämmer!

Medlem

Väntar bara på att Jack Bauer skall hoppa in i filmen snart.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

d0e
Medlem

Det här verkar bli det spelet som faktist kan få en att börja ta upp hardcore spelandet igen.

Medlem
Skrivet av Johan:

Ser ut som att det kan bli mer än de vanliga osynliga korridorerna. Hoppas det stämmer!

Vore nice.
Riktigt snygg trailer ^^
Fan vad rädd jag blev (som jag alltid blir) när jag såg Washington sönderbombat (eller?).
Varför jag blev rädd? Har väl något att göra med den amerikanska mentaliteten, händer något sådant IRL så blir det atombomber över hela jorden...


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Medlem

Precis som MW1 var en höjdare singleplayer verkar detta bli lika brutalt bra!
Personligen hade jag inget till övers för multiplayer i första spelet och vad jag sett från detta blir det exakt lika tråkigt multiplayer...
Men singleplayer....Jag får nästan rysningar!

Skitbra känsla, utmärkt produktion och ett helt lysande soundtrack/ljudproduktion!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Oconaghan:

Jag håller med, att hitta en trailer på GT, de e ju som att hitta den felande länken mellan människa och apa. du borde ju få Nobelpriset i no-life surfande. grattis

Hahahahahahahaha!!

Vad får man ut av ett "tips tack"? är det något sorts poäng man får eller? typ gamer score?

Medlem

Är jag den enda som direkt tänkte på Fallout 3 när man såg det fallfärdiga monumentet? Ärligt talat tycker jag handlingen verkar lite småtråkig, men man vet ju aldrig. Jag förespråkar ju hela tiden ett krigsspel som utspelar sig i Stockholm

123
Skriv svar