Dubbelrulle från Brütal Legend

Robot
Medlem
Dubbelrulle från Brütal Legend

<3 Jack Black!

Medlem

Stod det att demot skulle vara ute den 17e? Det är väl den 20e idag right? Och vad jag vet har det inte släppts något demo..

Medlem

Nej jag letade också efter demot efter att ha sett trailern. Hittade det varken på PSN eller Xbox Live Marketplace. Kan det vara så att det är släppt men inte för oss svenskar/europeer ännu?

Störtsköna trailers för övrigt, detta kommer nog att slåss om årets spel för min egen del

/ LordDaimos

Medlem

Enligt joystiq kommer demot till oss som inte har förbokat den 23e. Jag väntar med spänning.

Medlem

Första filmen på 5min..... f*n va epic
Mästerverk, kan knappt vänta tills release!!!

<3 JB


signatur

Illiud Latine dici non potest!

Spelat igenom demot nu. Min hype gick från 10% till over 9000%

Medlem

Första filmen var sjukt AWESOME!


signatur

Rawr

Inaktiv
Skrivet av General_Toxer:

Första filmen på 5min..... f*n va epic
Mästerverk, kan knappt vänta tills release!!!

<3 JB

Bästa trailern som någonsin gjorts!

8)

MFZ
Medlem

demot kommer till live den 24'e står det på hemsidan, men finns tillgängligt för pc NU... för dom som förbokat.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Verkar skoj, synd att det är jack black som medverkar dock.

Medlem

hahaha kan ju bara bli ett riktigt roligt lir med jack black's humor i det:Dälskar han


signatur

Spela spel är kul ibland.

Inaktiv

Är det bara jag som undrar var demon tog vägen?:O

Medlem
Skrivet av What.ever:

Är det bara jag som undrar var demon tog vägen?:O

Läs lite kommentarer så upptäcker du att det inte var det..

Gillar miljöer och stämning men blir nog att vänta tills det blir lite billigare innan det blir köp.

Inaktiv
Skrivet av Sheikh Plisken:

demot kommer till live den 24'e står det på hemsidan, men finns tillgängligt för pc NU... för dom som förbokat.

Liten miss där, spelet kommer inte alls till PC.

MFZ
Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av Sheikh Plisken:

demot kommer till live den 24'e står det på hemsidan, men finns tillgängligt för pc NU... för dom som förbokat.

Liten miss där, spelet kommer inte alls till PC.

ok, en liten miss.

men iaf, demot kommer den 24e iaf för guldmedlemmar.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Ingen version till PC är planerad, så varför är detta då en PC-nyhet på FZ?

http://www.brutallegend.net/frequently-asked-questions/


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Inaktiv

Jag hade gärna sett en PC-version.

Medlem

tim schafer is the MAAAAAN!

Medlem

Man kan fan inte sitta still, MÅSTE HAAA!

Medlem

Kommer titta på en walkthrough direkt genom YouTube när det läggs ut (äger varken en 360 eller PS3 )

Medlem

Gillar att han som gjort rösten åt Razputin i Psychonauts har lånat sin röst åt bandmedlemen som Jack Black räddar.

Medlem
Skrivet av Warwick:

Stod det att demot skulle vara ute den 17e? Det är väl den 20e idag right? Och vad jag vet har det inte släppts något demo..

Skrivet av LordDaimos:

Nej jag letade också efter demot efter att ha sett trailern. Hittade det varken på PSN eller Xbox Live Marketplace. Kan det vara så att det är släppt men inte för oss svenskar/europeer ännu?

Störtsköna trailers för övrigt, detta kommer nog att slåss om årets spel för min egen del

/ LordDaimos

Skrivet av What.ever:

Är det bara jag som undrar var demon tog vägen?:O

Demot är släppt på PSN (och XBLA antar jag) för de som förhandsbokat(!), fick aktiveringskod 17/9.

Har för mig att det var exklusivt för de som förhandsbokat en vecka, så 24/9 borde då demot bli tillgängligt för allla.

1
Skriv svar