Assassin's Creed 2 röjer loss i musikvideo

Medlem
Skrivet av DiTOKUN:

Hur vågar FZ kalla Justice för techno-dunk? Blir ledsen i ögat :<

+1!

Det är ju som att säga att Iron Maiden är Death Metal och att Metallica är Country.

Medlem

Tyg + olja.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
Medlem

Ettan var nice orkade dock aldrig köra klart spelet ^^


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Medlem

är det bara jag som tycker han ser ut som en pampig tönt jämfört med Altair?


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Inaktiv
Skrivet av DreD:

är det bara jag som tycker han ser ut som en pampig tönt jämfört med Altair?

Pampig tönt ger en ny dimension till begreppet töntar som normalt inte brukar associeras med pampighet.

Medlem
Skrivet av DreD:

är det bara jag som tycker han ser ut som en pampig tönt jämfört med Altair?

Han är ju italienare.


signatur

Noooo, that's ignoraaaant...

Medlem

Jaha, vad skall man tro om det här då? Köpte ettan och blev riktigt besviken. Var alldeles för enkelt och upprepning utav bara helsike.

Kan de ha fattat att de borde lägga krut på annat än grafik och animationer i tvåan?


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem

Min reaktion är ungefär som efter Dragon Ages Marilyn Manson-trailers: ett stort "WTF?". Skillnaden är att jag gillade techno-dunket, medan Manson bara kändes passé.

Spelet verkar dock bli riktigt bra. Har förhandsbokat det. De verkar ha tagit till sig kritiken som riktades mot första spelet. Hoppas dock att det känns som en uppföljare, och inte bara "spelet som ettan borde ha varit."

Medlem

Assasins creed var ju lätt det det bäsdta spelet då =D hoppas detta blir lika bra

12
Skriv svar