America's Army 3

Medlem
Skrivet av =NFT=Avalanche:

Jag älskar och spelar AA sedan början av 2006.

Ni som bär palestinasjalar, häller färg på kärringar med pälskappor och bor i kollektiv:

JA. Spelet är finansierat av den amerikanska armen för att öka intresset för armen, huuuh så hemskt.

MEN, varför gnäller ni inte här om hur vårt land (som har soldater runt om i världen i aktiv tjänst) TVINGAR ALLA MÄN ATT MÖNSTRA OCH ELLER GÖRA LUMPEN, ANNARS BLIR DET FÄNGELSE!?

I USA (usch detta hemska land) TVINGAR dom inte sina manliga medborgare att varkens mönstra eller "göra lumpen". Det är helt frivilligt och dom som vill gå med får betalt, alltså en valfri yrkesarme.

Sorry, men jag blir så trött på alla trädkramare som spottar på ett spel utan att titta på sitt eget land...

Dom kan "drafta" folk vid krig, då har man inget val.

Inaktiv

Jag har kört 1 eller 2:an tror jag men liksom många spel är mycket bättre! Ha de

Medlem
Skrivet av =NFT=Avalanche:

Jag älskar och spelar AA sedan början av 2006.

Ni som bär palestinasjalar, häller färg på kärringar med pälskappor och bor i kollektiv:

JA. Spelet är finansierat av den amerikanska armen för att öka intresset för armen, huuuh så hemskt.

MEN, varför gnäller ni inte här om hur vårt land (som har soldater runt om i världen i aktiv tjänst) TVINGAR ALLA MÄN ATT MÖNSTRA OCH ELLER GÖRA LUMPEN, ANNARS BLIR DET FÄNGELSE!?

I USA (usch detta hemska land) TVINGAR dom inte sina manliga medborgare att varkens mönstra eller "göra lumpen". Det är helt frivilligt och dom som vill gå med får betalt, alltså en valfri yrkesarme.

Sorry, men jag blir så trött på alla trädkramare som spottar på ett spel utan att titta på sitt eget land...

Allmän värnplikt är ju på väg att försvinna här i Sverige också.

Hur som helst så har jag inget emot att armén står bakom ett spel. Synd bara att man inte kan lösa riktiga konflikter med hjälp av spel också.

Medlem
Skrivet av Heat:

Rätta mig om jag har fel med USA har la inte världens största yrkesarmé? Är FZ betald att göra reklam för US.Army?

Jo, det kan man nog säga att dom har eftersom de andra länder som har större styrkor än USA inte har dom stående. Om man inte räknat med PLA. Däremot så har Kina värnplikt till skillnad från USA så jag vet inte om det är vad dom menar yrkesarmé.


signatur

SneL fezt heSt

Medlem

Det där bevisar ju bara hur oseriösa och hur underlig syn amerikanska militären har på krig..
LAME!

Medlem
Skrivet av Fisse:

Dom kan "drafta" folk vid krig, då har man inget val.

Ja det är väl klart. Samma sak i Sverige där man kan bli inkallad tills en bra bit över 60år.

Och om vi skall vara realistiska, sist USA draftade var väl vid andra världskriget sisådär 50 år sedan. Och tacka fan för det Utan USA och marshall planen för att återuppbygga europa och Tyskland så hade vi väl varit en del av östblocket fortfarande...

Medlem

Ganska bra spel men nästan alldeles för segt public.

Skrivet av =NFT=Avalanche:
Skrivet av Fisse:

Dom kan "drafta" folk vid krig, då har man inget val.

Ja det är väl klart. Samma sak i Sverige där man kan bli inkallad tills en bra bit över 60år.

Och om vi skall vara realistiska, sist USA draftade var väl vid andra världskriget sisådär 50 år sedan. Och tacka fan för det Utan USA och marshall planen för att återuppbygga europa och Tyskland så hade vi väl varit en del av östblocket fortfarande...

Andra världskriget, visst. Vietnam ses nog däremot med mer tvivelaktiga ögon av de flesta.

Medlem

Tack vare alla krig USA deltagit i, har vi idag "spel".

Ironiskt nog.

OnTopic:

Blir bättre med kommande patcher, klar potential.

Försvarsmakten använder ju VSB2....

http://www.foi.se/FOI/templates/Page____1373.aspx

Inaktiv

Självklart är det en av världens störta propaganda maskin riktad rakt mot ungdomar speciellt amerikanska.

Skrivet av para_hjs:

Tack vare alla krig USA deltagit i, har vi idag "spel".

Ironiskt nog.

OnTopic:

Blir bättre med kommande patcher, klar potential.

Försvarsmakten använder ju VSB2....

http://www.foi.se/FOI/templates/Page____1373.aspx

Så dom sitter och spelar arma dom med


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Är det bara jag som tycker att spel utan ett större mål, en story eller vad som helst i mål-att-uppnå-väg är litet trist (hur snyggt och tekniskt bra det än är)?


signatur

Dr Tom
[]#####||(
===================================

Medlem

Testat lite nu, lite små roligt men bara att allt jävla lagg förstör ju upplevelsen totalt!

Medlem
Skrivet av Final_Frontier:

Vietnam ses nog däremot med mer tvivelaktiga ögon av de flesta.

Sant.

Medlem
Skrivet av zijn:

imperialism dynga

håller med har aldrig fastnat för aa serien men prövade ändå aa3 och det var ett misstag för livet som jag inte kommer glömma


signatur

PSN:Eric_says

12
Skriv svar