MGO Online Betan UTE NU!

Medlem

Nåfon som vet om betan kommer va spelbar kl 12 i natt?, om inte, vilken tid kommer den rulla igång?

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

För många för att lista här.

Fast du kan kolla Wikin

Det var många spel, men hade bara hört talas om typ 7 stycken av dom.:D


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

åhhh bara jag som får unabla to connect to server? när man ska logga in på sitt MGSO acc i spelet?

Medlem

Jag får också det felet. Enligt www.konami-europe.com så borde servrarna ligga uppe sen 08.00 CEST, dvs för en och en halvtimme sen! Hoppas det kommer upp snart!

Inaktiv
Medlem

nu får dom förfan skärpa sig, senarela betan med 5 dagar, sen nu detta, 4 timmar försenat och funkat fortfarade inte......

ptr
Medlem

ingen som har lyckats testa betan än alltså?

Inaktiv

säg till om ngn lyckas komma in, sitter inte o försöker hela tiden

Medlem

Ingen tur än, den updaterade till 1.02 i alla fall.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

ptr
Medlem

orkar inte starta en ny tråd, men om jag har kopplat mitt ps3 till hemmabion så allt ljud kommer ur hemmabion och sen kopplar jag ett blåtands headset till ps3an så jag kan köra lite team-talk. hur blir de då, kommer ALLT ljud i headsetet eller är det bara allt prat som kommer där medan allt spelljud kommer ur de vanliga högtalarna?

Medlem

Nuså kan man lira,, wooe ska bli kul att testa

Inaktiv
Inaktiv

rulla runt i tunnan o kräktes

Inaktiv

Trevligt lir, lyckades dräpa ett antal personer med kniven och CQC. The only way to go. Löjligt lätt var det också

Får ta å spela vidare senare ikväll.

Medlem

Väldigt kul när man börjar lära sig

Ligga stilla på marken och sen göra HS när dom springer förbi en är guld hehe.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

ptr
Medlem

går ju inte för fort att tanka alla updates ialla fall... snaaark

Medlem

Detta var riktigt skoj faktiskt. Spelsättet där man ska ta över baser är nog roligast hittills. Har mest kört med smg och cqc änsålänge, funkar mycket bra om man kör enhanced lock-on skill och autoaim. Ska testa lite automatkarbiner och snipers sen också, men änsålänge har jag inte haft någon större lycka med att försöka sikta i förstaperson.

ptr
Medlem

om någon har spelat tidigare metal gear spel hur är känslan jämfört med dom? alltså när man springer, siktar och så?

Medlem

Lite annorlunda är det. Tar en stund att vänja sig. Fast efter man har kört dom tutorials som finns så borde det inte vara några större problem att spela.
Annars är det väldigt likt dom föra MGS spelen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

ptr
Medlem

ålrajt nice med tutorials ialla fall så jag inte blir helt lost när jag ska börja

Medlem

Tjena!

Har precis köpt en ps3:a här i Sverige och allt verkar fungera perfekt. Hade skapat ett PSN konto för vet inte hur länge som helst men jag kunde logga in på det genom konsolen.
Tryckte även "Aktivera konsol" för att de sa man inte kunde ladda ner saker annars. Ansökte om den öppna europeiska Metal Gear Online Betan och kom med. Fick kod hemskickad och så.
Efter tonvis med lagg-problem skapade jag även ett Konami ID.

MEN

Varför accepterar inte PSN min 12-siffriga beta kod?
Hört en del rykten om folk som fått felaktiga koder så jag skrev till konami och de kickade en ny kod som garanterat skulle fungerar.

Inte den heller "invalid voucher code" eller nåt står det bara.:down:

På de guider jag har sett så gör jag rätt men skulle gärna vilja veta om ni behövde göra något speciellt för att få det funka.
Är det såhär för allt trassel på serverfronten eller kan jag helt enkel inte komma in på min konsol.

Stort tack för hjälpen!

Medlem

Ansöka? Jag gjorde bara ett Konami ID konto och ett Game ID konto sen loggade jag in och började köra.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Det är bara japanska och amerikanska betatestare som behöver en kod. Det enda du behöver göra är att ladda ner spelet och skapa ett konami id och game id som sagt. Har du inte laddat ner spelet än så kan det bli svårt dock eftersom de verkar ha plockat ner det från PS Store.

Inaktiv

Har 2 frågor!
Sälla svara snabbt!

1. Hur skapar man spel
2. Hur går man upp i lvl ?

*(1) När jag försöker skapa ett spel så kommer det bara upp
"cannot create game with current network enviroment"

Medlem

tycker väll att själva spelet va sådär... kanske blir bättre när riktiga spelet kommer ut.

Medlem
Skrivet av swgoliath:

Har 2 frågor!
Sälla svara snabbt!

1. Hur skapar man spel
2. Hur går man upp i lvl ?

*(1) När jag försöker skapa ett spel så kommer det bara upp
"cannot create game with current network enviroment"

Går inte att gå up i level i betan


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av swgoliath:

Har 2 frågor!
Sälla svara snabbt!

1. Hur skapar man spel
2. Hur går man upp i lvl ?

*(1) När jag försöker skapa ett spel så kommer det bara upp
"cannot create game with current network enviroment"

Det kan bero på att dina nätverksinställningar i spelet inte tillåter dig att skapa en server. Om du kollar där så finns det en speedlimit för upstream, och den måste vara inställd på minst 512kbits om jag minns rätt, för att du ska få agera server.

I övrigt så har jag bara hunnit spela i 15 minuter mellan 05:45 och 06:00 imorse, sen var det iväg till jobbet. Ser fram emot att lira mer ikväll runt 19:30 när jag kommer hem
(Skotsk tid FTW)

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Går inte att gå up i level i betan

Jaså? Varför står det då olika levels på spelarna i "player list" när du väljer en server och din egen level (3 för mig) i personal stats hmm?

Medlem

grymt lir, sitter o nöter upp hela min lördagkväll!

Medlem

Är det bara jag som inte lyckas hitta betan på PSN store?, eller kan det vara så att den redan är borttagen?

123
Skriv svar