Gratis (Free) MMORPG

Medlem

Jag har börjar spela SilkRoad Online den senaste veckan, efter påtryckningar av en polare som tidigare spelat Rose Online mycket.. han och jag är helt överens med er - de flesta servrar är tämligen ospelbara under en vanlig svensk kväll, man får sitta antingen nu (på förmiddan) eller sent på natten för att ha en chans att levla ordentligt.. mellan tre och tio sekunders lagg är helt ospelbart..


signatur

War, War never changes...

Inaktiv

Jag startade en ny karaktär på Xiao eller vad den heter, där laggade det inte nånting. Carola heter hon

Inaktiv

lirade fakstiskt mycket knight online innan wow det var riktigt roligt

Medlem

KO körde jag med, va riktigt skoj

Medlem

Xian kör man ochså på nu, laggar faktiskt in så mycket och det är för att alla polacker och kineser är bannade där ifrån.

Inaktiv

Det är fett med polacker där me, inte för att generalisera men fan vad jag är trött på alla med _PL i namnet som KS'ar hela jäääävla tiden.
Kulturkrock antalgien, de vill väl bara hjälpa till men det är sjukt irriterande när man inte får sina drops.

Medlem

Hmm, weird har för mig att alla polacker och kinserer blev bannade där ifrån för den stora mängden.. Kanske var nått annat land..

Medlem

Shattered Galaxy, www.sgalaxy.com

MMORTS. Gratis, man kan betala om man vill (då får man tillgång till uranium vapen osv..), levla upp enheter och din karaktär, modifiera enheterna m.m.


signatur

/Ice_
#lett @ qnet

Medlem
Skrivet av Ice_:

Shattered Galaxy, www.sgalaxy.com

MMORTS. Gratis, man kan betala om man vill (då får man tillgång till uranium vapen osv..), levla upp enheter och din karaktär, modifiera enheterna m.m.

aa shattered Galaxy är skit najzt, kommer ihåg att jag körde det som en galning, fast man hade ju inte tillgång till så mycket i spelet om man inte betalade. plus så tröttnade jag på grafiken rätt mycket

Medlem

Knight Online var roligt när man var uttråkad. Jag levlade dessutom till 75 ENDAST för att mina polare trodde dom var så jävla leet på det

Medlem

Jag körde Shattered Galaxy fram tills att jag tröttna på att få pisk av folk med bättre vapen, då pröjsade jag för det och piska tillbaka

Medlem

Woow, Famest jag har bara varit lvl 21 som max i sett spel.. Om man inte räknar med Dibbe 2 då..

Inaktiv

Knight online har enligt mig det bästa pvp systemet. Står man bara ut med alla turkar så...
Helt klart värt en koll

Medlem
Skrivet av Qrush:

Woow, Famest jag har bara varit lvl 21 som max i sett spel.. Om man inte räknar med Dibbe 2 då..

Hehe, svaret är devotion, slösar man tid så levlar man, helt onödigt dock

Inaktiv

Googla på priston tale, ett sött manga-mmorg tror jag om jag inte missminner mig


signatur

Snus är snus och mus är mus

Medlem
Skrivet av Hoodkurt:

Googla på priston tale, ett sött manga-mmorg tror jag om jag inte missminner mig

ooh ooh det var fan skoj.
Spelade det en hel del innan det blev betal-spel


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Inaktiv

Ska ta en titt på Silkroad i väntan på mitt WoW. ^^


signatur

"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
- Albert Einstein

Inaktiv

Jag kommer ihåg min Runescape tid, det enda jag gjorde var att hacka kol.

Inaktiv

Jag har spelat kalonline men tyckte det va lite bullt att man bara kunde vara mage,knight och archer och att man bara var människor.Sen finns det rose online men jag vet inte om det är gratis? För har aldrig provat det

Medlem

kevin94, du kommer att få ett ägg av en i en Quest.. När du får exp så får den lite av det (väldigt lite) men när den är 100% kan du förvandla dig till tillexempel tiger..

Medlem

Satt och hade precis börjat på att starta en ny sån här tråd, men kom på att det redan fanns, så kan nån Mod snälla göra den till en sticky? och trådskaparen får gärna dra en Edit och lägga in alla nya spel i första posten allt eftersom.

El Kardian: Ett litet asiatiskt MMORPG som nydligen blev gratis.

netgame.com erbjuder ett par spel gratis; Hero Online & Legend of Ares samt har några under utveckling.

Silkroad Online

Rappelz

Flyff: Fly For Fun


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

SeniiL, om jag ska var ärlig tror jag inte att han hänger på FZ så värst mycket. Åtminstone inte i forumet. :/

Medlem

wow är gratis! >_>

edit: jag vill inte ens räkna hur mycket jag har betalat för wow, spelat sedan det släpptes , slutade för ett tag sedan dock

Medlem

WoW är slöseri med pengarna..
Allt man gör är samma sak om och om och om igen.. Rena grindparadiset... Visst gillar man grind så kör WoW

Vill man ha variation eller bäst pvp kör EVE online eller Planetside

Medlem

Maplestory (3/10)


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Kan tipsa om att "Rysom" har ett infinite trail. Man får alltså spela hur länge man vill på trail versionen. Men man kan inte få upp sina skills över lv20.


signatur

Den som vet vet.

Medlem
Medlem

Finns det någon sida man kan ladda hem Kal Online Setup utan att det går i 5kb/sec


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Jag har en sisådär ny klient om du vill tanka av mig? Om du maxar min lina går det i 230-270kb/s.

Inaktiv

Silkroad FTW!Men det är uberlagg på deras servrar!:/ Men går om man spelar efter 12 på natten^^


signatur

Klipp dig!Skaffa ett jobb!Och lär dig svenska för fan!

Skriv svar