logga in med account problem
För f*n... funkar fortfarande inte..jag som hade sånna planer osv, KONSTIGA är att min kompis som spelar på samma server kan spela.
Vilket skit..sånt här ska inte hända, ska nog lämna
tillbax spelet.
testade att byta lösenord...2ggr å inget funkar ändå..vet inte vilket som gäller enns.
kan inte logga in forumen heller :S
Jag har gjort samma sak min polare kan spela men inte jag, jag får bara ''unable to connect to authentication server'' när jag försöker logga in.
Har bytt lösen kanske 3-4 ggr men tror inte felet ligger där, du måste öppna portar. Läste länken som Buio länka du måste köra med port forwarding med 7000 TCP och 7001-7999 TCP tydligen :/
Någon som vet hur man gör när man ska uppgradera sitt konto till full retail från EA, när man inte har något kredit kort, jag har bara Timecard.
Japp, du tar och loggar in sen tar och scrollar ner (när väl har kommit in till accountet) och tar femte raden där det står, use a key to add a prepaidcard, uppgrade a subscription, or create subscription. Sen kommer du till nästa sida och där kommer en liten ruta där skriver din retailkod, sen kommer han fråga dig om du vill uppgradera eller göra en ny subscription, ta uppgradera. Sen när du trycker ok så kommer han fråga igen (för att se om du är säker), då tar du ok igen. Success!
NU BLIR JAG JÄVLIGT SUR!!!! >(>( Jag har kört med port forwarding 7000 TCP och 7001-7999 TCP men neee det funka inte får fortfarande samma skit ''Unable to connect to authentication server'' OHHH BLIR FAN SUR!!!! Nu får nån fan hjälpa mig, jag vill veta vad jag har gjort för fel igentligen, vad har ni för portar ???!?!
nu kanske jag har helt fel, men det visar sig att man måste göra ett spel konto i funcom kontot, och om man inte har samma användarnamn och samma lösenord så kan det nog vara problemet,
testa köra med både logga in med vanliga funcom kontot eller din age of conan konto(eller vad man nu ska kolla)
och tänk på att capsen är aktiverad, så om du skriver in tillexepel Användernamn fast ditt konto heter användarnamn så kommer du inte in, samma gäller med password
nu kanske jag har helt fel, men det visar sig att man måste göra ett spel konto i funcom kontot, och om man inte har samma användarnamn och samma lösenord så kan det nog vara problemet,
testa köra med både logga in med vanliga funcom kontot eller din age of conan konto(eller vad man nu ska kolla)
och tänk på att capsen är aktiverad, så om du skriver in tillexepel Användernamn fast ditt konto heter användarnamn så kommer du inte in, samma gäller med password
Funkade inte nej...