Heroes over Europe plåtat
Varför tror du att alla gör så då? Finns väldigt bra anledningar. Huvudsaken är att det ser bra uppifrån i vilket fall som helst, då det är flygspel vi talar om.
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT
Det är ju lite skillnad på area man passerar förbi (i kanske 900km/t) i ett riktigt flygspel mot markbundna spel.
Vore intressant om det kom något flygspel som använde megatexture. Skulle kunna tänka mig att det kunde passa bra för just den typen av spel.
När det gäller flygsimulatorer så har Rise of Flight släppts i USA nyligen. Verkar intressant, men har hört att det är rätt buggigt än så länge. Första bra WWI flygsimulator sen Red Baron 3D kanske?
http://riseofflight.com
Som många andra flygsimulatorer idag är spelet förstås gjort av Ryssar.
När det gäller flygsimulatorer så har Rise of Flight släppts i USA nyligen. Verkar intressant, men har hört att det är rätt buggigt än så länge. Första bra WWI flygsimulator sen Red Baron 3D kanske?
http://riseofflight.com
Som många andra flygsimulatorer idag är spelet förstås gjort av Ryssar.
Over Flanders Fields Between Heaven and Hell är makalöst bra. Man behöver visserligen ett ex av CFS3 också, men det kan man hitta för några tior.
"This was not in the manual I did not read!"
The Book of N00b - Johan "BMBM" Kylander
Såg ju schysst ut faktiskt. Frågan är ju hur arkadigt det är. Känns som alla arkadspelen på senaste tid har liksom blivit för arkadiga så man knappt ens kan rolla med planen och det är noll känsla i dom. Arkad går ju göra bra, se bara på planen i BF1942, dom går att rolla, dom stallar, man har roder etc men dom är ändå extremt arkadiga.
Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.