Robot
Overlord II

Efter en fantastiskt bra förhandsversion är förväntningarna på Overlord II skyhöga. Kommer spelet leva upp till dessa efter en djupdykning i problemlösning och slaktande med en klunga minions till hjälp? Låt oss ta en titt.


Medlem
Så hårt slår Overlord II

Det här spelet verkar ju sjukt kul. Jag måste testa det de verkar ju ha fixat första spelets brister.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Aaa Want the game!!!! 8)


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

"Bor" man fortfarande i ett torn som i första Overlord? (Om svaret är ja, är det möjligt att ändra hur tornet ser ut (som man kunde i Overlord)), men får man någon slags bonus som man inte fick i första spelet

Medlem

coolt! gillade demot som fan, blir nog köp på steam

Medlem

Är det en ren tillfällighet att de små minions i spelet påminner starkt om gremlins från filmerna med samma namn?

OT: Inlägg 1234

Medlem

Älskade ettan, och det här verkar jättekul

Petah: Ja, man kan kalla det ett torn... Jag associerade boplatsen med Worldstone i Diablo II

Medlem

Det är ju minions som står för karaktärerna i spelet inte overlorden, jag tycker det funkar bra i ettan.
Hur är AI och kameran, mest det jag störde mig på i ettan. Underbar humor!


signatur

Tempus fugit.

Medlem

Verkar vara ett roligt spel som man kan "slapp-spela"! Kanske kan bli ett köp

Epic vill ha mitt exemplar av spelet nu!!!

Medlem

Har inte spelat overlord-spelen tidigare förrän jag testade demot till detta spel. Jag hade lite problem med kontrollerna och styrningen, det kändes lite som en dålig portning på den fronten. Efter att ha läst denna recension ska jag ge det ett försök till, jag gav det kanske inte tillräckligt med tid att lära mig. Tack.

Medlem

Kan man köra coop? O_o

Medlem

Demot var mysigt

Medlem

Vad är nytt sedan förra? Eller är inehållet samma med en ny story?

Medlem

Första spelet var roligt, kanske blir att köpa tvåan med.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Kaptenkundvagn:

Epic vill ha mitt exemplar av spelet nu!!!

Vem är Epic och varför vill han ha ditt spel?

Medlem
Citat:

Vem är Epic och varför vill han ha ditt spel?

ROFL

Ontopic: tyckte demot var alldeles för kort och intetsägande. Jag har kört ettan riktigt mycket så för mig gör det ingenting (ska köpa detta i vilket fall) men det känns på något sätt som om nykomlingar till serien får... fel intryck.

Inaktiv
Skrivet av MrMadMan:

Vem är Epic och varför vill han ha ditt spel?

Laugh of the Day går till MrMadMan!!

Medlem

lätt o lagom recension, kanon

Känns som att gillar man 1an så kommer man gilla 2an och för er som inte spelat 1an, Det är sinnesrubbat kul .


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Biffenstek:
Skrivet av MrMadMan:

Vem är Epic och varför vill han ha ditt spel?

Laugh of the Day går till MrMadMan!!

Hehe, så går det när man misshandlar vårt fina språk...

Medlem

Första spelet blev ju så snabbt tråkigt. Får hoppas att 2:an håller en fängslad betydligt längre och helst igenom hela spelet.

Medlem

Kan man spela det här TILLSAMMANS med en kompis eller blir det nått versus-skit då? Jag kan inget om spelet, vill bara veta om det är nått man kan roa sig i sommar. Coop ftw.

Medlem
Skrivet av MrMadMan:
Skrivet av Kaptenkundvagn:

Epic vill ha mitt exemplar av spelet nu!!!

Vem är Epic och varför vill han ha ditt spel?

Medlem

Angående kameran och AIn. AIn är inte den allra bästa men var absolut inget jag störde mig på, likadant kameran var helt ok. Dock kan den bli lite jobbig när man har väldigt många minions ute och springer. Om man inte "släpper" minionsen på det offer de ska attackera, så kan den liksom haka upp sig och snurra runt. Men det gjorde den mer pga att jag själv inte märkte hur jag valde att attackera, inte för att kameran var dålig. Så var iallafall min uppfattning.
Väldigt rörig beskrivning men kanske framgår någonslags klarhet.

Hursomhelst ett himla underhållande spel

Medlem

Ettan va hur underbart som helst, humorn är världsklass Blir nog att man skaffar tvåan också då demot va nice

Inaktiv

Förhandsbokat för länge sen :).

Inaktiv

Älskade första delen tills jag inte lyckades klara en grej


signatur

a"C"RED -

Medlem

Fy fan vad nice det ska bli med ett nytt spel man kan nöta! Längtar som fan, och så är man ledig tors - mån! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Medlem

Jag måste tacka Kristina Rolandsdotter aka. twilightsaga. Hade det inte varit för recensionen hade jag aldrig testat demot, och framför allt inte bokat spelet.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Testade demot, sjukt kul spel!

12
Skriv svar