Ny Star Wars Galaxies-uppdatering

Robot
Medlem
Ny Star Wars Galaxies-uppdatering

Det verkar som om ingen vill kommentera denna nyhet, och det är förståeligt, SW-Galaxies är ett grymt dåligt spel på alla sätt och vis, jag provade för något år sedan, hade hellre köpt dammsugarpåsar för pengarna. Det var utdaterad grafik, värdelös gameplay och ett universum som såg ut som en speedad hamsters ungkarlslya...

Medlem

SWG var, enligt mig, det bästa MMO't någonsin... Innan dom sabbade det totalt. Förstår att ni som testade spelet inom dom närmsta åren tycker det är skit. För det är precis vad det är.


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Medlem

Spelar folk fortfarande den här dyngan? :S

Medlem
Skrivet av Magroth:

SWG var, enligt mig, det bästa MMO't någonsin... Innan dom sabbade det totalt. Förstår att ni som testade spelet inom dom närmsta åren tycker det är skit. För det är precis vad det är.

Har inte vågat pröva det sen de gjorde om det. Var väldigt sugen innan men nu känns det meningslöst :/

/ LordDaimos

Medlem

Men lägg ner den här skiten nu. SWG ägde i början, tills dom förstörde allt.


signatur
Medlem

Vad gjorde de som förstörde spelet?

Medlem
Skrivet av Petah:

Vad gjorde de som förstörde spelet?

De gjorde om spelet till en WOW kopia.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Nu är det SW- The Old Republic som gäller

Medlem
Skrivet av Neoxus299:

Nu är det SW- The Old Republic som gäller

Är skeptisk till att det blir ens i närheten av vad
SWG var när det gäller community och guildgrejerna
men som spel lär det slå nuvarande SWG och
ge en massa roliga speltimmar...

Synd bara att INGEN ser storheten i gammla SWG
förutom de där evighetsprojekten (Emulatorerna)
som aldrig släpper Pre-Cu... tror inget av projekten
är mer än halvvägs efter 4 år.

Inaktiv

HAHAHA. Jag visste inte att någon spelar det? Riktigt Fail. Jag äslakde Battlefront serien men dom andra Star Wars spelen suger hårt.

Nu får vi hoppas att Star Wars The Old Republic blir riktigt bra. Det borde den bli, eftersom LucasArts inte skapar den. BIOWARE!

Medlem

Det är ett par rävar som spelar det, precis som det är ett par som håller kvar i everquest.

SWG när det kom är lätt det bästa mmoet som kommit hittills, i MITT tycke. Det hade så mycket, mycket mer alla andra spel. Men efter CU, lvl system och sån skit kunde dom lika gärna lagt ner det. Det är långt ifrån det spelet som släpptes.

Vilket är synd, det borde komma något liknande.

Och swg var verkligen ingen "fail" när det kom, det hade en mer levande community än jag vart med om i något spel då och nu.


signatur

//mvh

Medlem

Det var kul i början av 2004, sen borde dem låtit det dö i fred.

Medlem

Herregud, spelar folk fortfarande detta skitspel?

Medlem

LucasArts sminkar entesuastiskt ett LIK.

1
Skriv svar