Stalin vs. Martians

Medlem

Måste köpa när priset gått ned

"Det känns inte riktigt som ett spel. Mer som någon sjuk upplevelse."

Hehehe.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

do u liek mudkips?

Inaktiv

Humor ja visst, men folk hade bränt det på bål och sågat det med motorsåg om det hade varit Hitler i huvudrollen och tillverkarna hade anklagats för att vara nazister direkt. Men det verkar alltid vara OK att skojja om Stalins sovjet. Kolla bara heavys i TF2. Hade de haft med en Nazi soldier ist för en amerikan hade USA bannlyst spelet. Jag hade garvat men vem fan bryr sig om lilla mig ;/

Medlem

Haha jag tycker det verkar som ett fantastiskt spel! Spel finns ju för att de ska vara roliga. Spelar man för att vara seriös känns det som att nåt har gått snett nånstans.

Medlem

Hahaha Do you like cats? Wow...budget på det här spelet var nog en tia och panten från en colaburk, men jaja, humor iaf! Synd bara att det inte är gratis, hade aldrig betalat för det här.


signatur

Jag äger.

Medlem
Skrivet av blesserad:

Hitler vs "aliens".

Hehehe... hihihi

Fast man får väll inte skratta åt vad man vill här.

Skrivet av Brandter:

Humor ja visst, men folk hade bränt det på bål och sågat det med motorsåg om det hade varit Hitler i huvudrollen och tillverkarna hade anklagats för att vara nazister direkt. Men det verkar alltid vara OK att skojja om Stalins sovjet. Kolla bara heavys i TF2. Hade de haft med en Nazi soldier ist för en amerikan hade USA bannlyst spelet. Jag hade garvat men vem fan bryr sig om lilla mig ;/

Du menar medics?

Medlem

Ett slag i nyllet på¨Kommunismen det gillar jag:P

Medlem

Stalin har inget i ett spel att göra, vad blir det sen, Hitler i ett RPG?

Medlem
Skrivet av HavoX:

do u liek mudkips?

Skrivet av Philip:

Dancing loli is not pleased...

Det märks att /b/ är nere vill jag påstå.

Medlem

Fan va skönt det verkar
Å alla som dissar de här inne har antigen ingen humor eller e världens moraltanter!

Medlem

Ingen verkade klaga över när stalin var i första red alert.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem
Skrivet av klossen:

Ingen verkade klaga över när stalin var i första red alert.

Då dansade han inte... Eller vänta, han gjorde ju ett par gjädjeskutt när man klarat spelet med Soviets

Medlem

Världens sjukaste trailer någonsin XD HAHAHAHAHA!!!!.... hoho ja ja!

Inaktiv

meh.. nu är det väl dags att använda 1/10 skala FZ!.. det här håller inte. Man slutar bry sig om vilket betyg ni sätter.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

kan inte tänka mej att nån gör ett sånt här spel och tänker att dom ska tjäna mängder med pengar på det, känns som ett for-teh-lulz spel
=P

Medlem

det här var ju.............annorlunda


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

12
Skriv svar