snabbare internet,gratis!

Inaktiv
snabbare internet,gratis!

jag tycker att alla borde prova på detta/ursäkta med att det är piratkopiering men som sagt,gratis e gött länk: http://thepiratebay.org/tor/3759266/Modem_Booster_5.0

modem booster gör så du får snabbare internet gratis,t ex har du 8 mb bredbands uppkoppling så får du 16 mb om tankar och sen kör programmet funkar utmärkt för mig.gör så,så kommer du att/ladda ner snabbare,internet surfning blir snabbare,online gaming blir snabbare,det här programmet är fantastikt,pröva å de e GRATIS! släng er i väggen telenor,telia,glocalnet,com hem lol


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Inaktiv

oh, oh, oh, det låter uuunderbart. Blir man rik och får ett långt lyckligt liv också?

Inaktiv
Skrivet av DeamoniC:

oh, oh, oh, det låter uuunderbart. Blir man rik och får ett långt lyckligt liv också?

lol


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Medlem

du är verkligen sugen på ban va?

nj
Medlem

Ännu ett inlägg med samma piratkopieringslänk alltså?
Sedan så är det fysiskt omöjligt för ett program att dubbla bandbredden på en uppkoppling då det är låst via ISP:n i deras utrustning...
Däremot så finns det program som kan optimera inställningar i operativsystemet så det kan flyta på bättre. Minns när man satt och lekte med olika initsträngar till modemet och ändrade MTU och hade sig på den gamla goda modemtiden.

Vill minnas att det finns rätt gott om guider, färdiga registerfiler, etc som kan ställa in sådant som är gratis och fullt lagliga att länka till bara man kan använda tex Google, minns tyvärr inte vad de heter på rak arm just nu.

Men men, den här tråden lär ryka rätt snart...

Medlem

Det där programmet optimerar bara i registret, dessutom med inaktuella inställningar, då det inte uppdaterats sedan Congo brann -77.

Ett mycket bättre och dessutom gratis på "riktigt" är TCP Optimizer, om man nu vill trixa o grejja lite.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

1
Skriv svar