Nintendo: Wii-försäljningen "ohälsosam"

Robot
Nintendo: Wii-försäljningen "ohälsosam"
Medlem
Nintendo: Wii-försäljningen "ohälsosam"

vart är dom roliga spelen NINTENDO? rätt åt er att det går dåligt för er! ångrar djupt att jag köpte min konsol.


signatur

LIVE borde vara gratis!

Medlem
Skrivet av rodde_:

vart är dom roliga spelen NINTENDO? rätt åt er att det går dåligt för er! ångrar djupt att jag köpte min konsol.


signatur

LIVE borde vara gratis!

Medlem

Framåt för PS3


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Kan bara skratta åt dom.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Skrattar jag med.. tack o lov att man bara köpte zelda..

Inaktiv

Om det skulle komma lite bra spel till Wii så skulle man kunna börja fundera på att köpa ett. Just nu ångrar jag också att jag köpte min konsol. Skulle ha köpt ett nytt grafikkort istället...

Medlem

Så japanerna tröttnade på Wii:n redan efter 3 minuter mot västs 5, intressant.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Är väl iofs inte så konstigt... Wii har ju fruktansvärt lite spelvärde att erbjuda om man tänker efter

Medlem

Man tröttnar nog snabbt på armviftandet i längden.. konstigt det inte har hänt sen tidigare me tanke på alla kassa barnspel som finns nästan bara.

Medlem

w00t w00t Nintendo upptacker att dem inte kan leva pa sina gamla spel serier o barn spel? Fan vad det ar synd om alla som forsoker utveckla spel till Wii, hort att konkurensen e spam hard

Medlem
Skrivet av Ninotramp:

Skrattar jag med.. tack o lov att man bara köpte zelda..

Vilket zelda pratar du om?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Alltså varför skaffade jag mig ett Wii! De enda roliga spelen är ju typ Zelda Twilight Princes (som är en Gamecube port vilket förklarar varför det är bra) och Wii sports som är roligt att spela med familjen.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Wii Sports, Zelda TP, Mario Galaxy (!), Mario Kart, World of Goo. Alla riktigt bra spel. Räckte länge för mig. Sen skaffade vi även GH3+GH:WT, vilka visserligen är bättre på xbox/ps3, men funkar utmärkt även på Wii. Finns även ett par andra helt ok spel som jag inte kört. Men ja, det finns få bra titlar, men för mig räcker det för jag spelar inte så många olika spel i alla fall.

Medlem

Resident evil 4 ej att förglömma bland bra spel.

Hursomhelst borde det inte komma som någon överraskning att försäljningen går ner av en sån här produkt. Marknaden blir mättad. Ett Wii för ett år sen och ett Wii nu är precis samma produkt och när alla som vill ha har köpt ett så säljer dom inte längre. Behovet av en produkt som håller i några år är inte oändligt utan efterfrågan mattas av efterhand och avmattningen kommer i relation till hur mycket som har sålts (mycket sålt = avmattningen kommer tidigare = wii. Lite sålt = avmattningen kommer senare = PS3).

1
Skriv svar