Flerspelarläge i Punch-Out!! till Wii

Robot
Medlem
Flerspelarläge i Punch-Out!! till Wii

Flerspelarläge i Punch-Out? But how?.. Skippa det och ge mig spelet istället nue!

Medlem

gör som i wrestling, tag team!

Inaktiv

Multiplayer..... But how?

Medlem

MotionPlus kommer troligtvis inte att stödjas, då releasen av den skjutits upp en bra bit. Flerspelarläget kan antingen vara lokalt eller online, troligtvis split-screen lokalt. Man gör väl en karaktär eller slåss med Mac båda två (olika hårfärg eller nått om jag känner Nintendo någorlunda). Förvänta er inga mirakel.

Jag är bara glad att Punch-Out till Wii påminner så starkt om allt som är Punch-Out för mig, I just can't wait!


signatur

- r4z0r -

Medlem

Haha, så efterblivet. Hela spelet går ju ut på att man skall lista ut boxarnas olika mönster, och en mänsklig spelare har ju inga. Är det versus kommer det resultera i en dampfest utan like

Medlem

Fast ett bsportspel, oberoende av sina rötter, måste ju ha ett MP läge. Ni måste väl vilja ha något mer än NES spelet mer bättre grafik


signatur

Videomupp

Medlem

utvecklare har försökt med såna här spel och misslyckats jag har inte ens ett wii
men om jag va ni så skulle jag hålla mig borta från det här


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

1
Skriv svar