Tales of Vesperia i juni

Robot
Medlem
Tales of Vesperia i juni

WOOOOOT!


signatur
Medlem

det är fasen på tiden, dom har ju redan tröttnat på spelet i USA!


signatur

ROW, ROW, Fight the Power!

Medlem

Tales of-serien är skiten! Sitter och spelar Tales of The Abyss för ps2 nu ^^

Medlem

Detta och star ocean mot sommaren, niceee

Medlem

Om nu bara någon kunde förbarma sig och ta hit Operation Darkness, Spectral Force 3 och Zoids Assault också så skulle jag bli alldeles varm och luddig på insidan.

Men det lär ju inte hända... =/


signatur
Medlem

Tja rekomenderar vesperia starkt spelade igenom det för ett MYCKET bra tag sedan nu. hatar PAL, sista PAL konsolen man köpte var PS2 Som snabbt blev moddad för import spel ^^.

För de som faktist vill spela JRPG, sälj din PAL maskin och impotera en NTSC; du får biligare spel och vissa spel. T.ex. denna 10 månader före EU release.

Medlem

Det var på tiden. Har Tales of Symphonia eller va det heter till Gamecube men stridssystemet tilltalar inte mig i denna serien.

Medlem

Har oxå tales of symphonia till gamecube, det var okay, förutom att jag fastnade och hade ingen aning om vart jag skulle ta vägen. Läste tom. gamefaqs.com, och jag visste vad jag skulle göra. Man skulle landa med sitt skepp i en skog eller nåt, jag provade i flera timmar utan att lyckas hitta vart. Blev väldigt irriterande att jag inte kan komma vidare i spelet sådär.

Inaktiv

Det spelar dock ingen roll längre om man har en pal eller NTSC maskin längre egentligen om man bryr sig om hz i spel. Alla new gen kör på 60 ändåså ^^

Medlem
Skrivet av nightboy42:

Det spelar dock ingen roll längre om man har en pal eller NTSC maskin längre egentligen om man bryr sig om hz i spel. Alla new gen kör på 60 ändåså ^^

OK om jag formulerar det så här då, Kan du spela Tales of Vesparia ? Tror inte det nej, funkar inte på EU PAL konsoller men funkar prima på en NTSC US konsol då spelet är region låst.

De heter fortfarande PAL / NTSC samt NTSCJP Varav sig de använder av de färgkoder eller ej, PS NTSC/PAL o.s.v har inget med Hz att göra utan med hur färger skickas över komposit/s-video. Sedan att NTSC är 60Hz samt PAL är 50Hz är en helt annan femma.

Aja i alla fall, alla som tycker om JRPG lär ha mycket att tycka om i spelet Mitt favo event är ganska mycket : http://www.mugimugi.org/DSC_0025.jpg

Medlem

Äntligen, definitivt köp.

1
Skriv svar