Age of Conan hardcore pvp guild söker aktiva members till launch

Medlem
Skrivet av yume:
Skrivet av JohnDoh:

Usch. Ekvationer, derivator och matematik. Då går det guildet bort.

HAAHAAHAA

oj vänta, du var seriös?

Givetvis inte.

Var lite nyfiken på att joina från början om jag skall vara ärlig, gillar guilds med höga ambitioner, men jag får dessvärre känslan att medelåldern verkar vara för låg för att jag skulle trivas. Inget illa menat. Peak guild verkar intressantare faktiskt. 25+ i ålderskrav är lagom

Kommer troligen att joina en PvE server dessutom, så då faller det där också.
Anyway, lycka till.

Inaktiv

Först Drunken Monkey och nu Night Hawk, shit vad folk på detta forum verkar ha lite och göra, vissa då, jag drar inte alla över en kant.

Själv tycker jag att namnet är klockrent, bättre än alla latinska namn som finns inom WoW,
Finns en guild på min WoW server som heter
''Random Latin Phrase'' det säger en hel del om. namnen där

Man undrar vad är ett häftigt namn då?

Inaktiv
Inaktiv

Jag dog lite när jag läste den här tråden. Hela anledningen att jag slutade spela MMOs samlad i en tråd. Jag som trodde att Xbox-live var illa.


signatur

PSNid: Hjod
XBLID: Hjod

Inaktiv
Skrivet av JohnDoh:
Skrivet av yume:
Skrivet av JohnDoh:

Usch. Ekvationer, derivator och matematik. Då går det guildet bort.

HAAHAAHAA

oj vänta, du var seriös?

Givetvis inte.

Var lite nyfiken på att joina från början om jag skall vara ärlig, gillar guilds med höga ambitioner, men jag får dessvärre känslan att medelåldern verkar vara för låg för att jag skulle trivas. Inget illa menat. Peak guild verkar intressantare faktiskt. 25+ i ålderskrav är lagom

Kommer troligen att joina en PvE server dessutom, så då faller det där också.
Anyway, lycka till.

Tack för länken
Ser ut som en rätt fin guild. Lite fundersam över

Citat:

• We are a PvE guild meaning when we plan guild events you are not allowed to take part in any PvP action.

Medlem
Skrivet av Hjod:

Jag dog lite när jag läste den här tråden. Hela anledningen att jag slutade spela MMOs samlad i en tråd. Jag som trodde att Xbox-live var illa.

Kan inte annat än hålla med. Nån borde låsa denna tråden snart då den helt spårat ur redan från första sidan.

Medlem
Skrivet av raslon:

Kan inte annat än hålla med. Nån borde låsa denna tråden snart då den helt spårat ur redan från första sidan.

Neeej hehe. Det här är ju kalasunderhållning när man är uttråkad på jobbet.


signatur
Medlem

Att denna tråd fortfarande lever, hoppas det gått bra för er att hitta nya medlemmar. Bara 3 dagar kvar nu!

Inaktiv
Skrivet av JohnDoh:
Skrivet av yume:
Skrivet av JohnDoh:

Usch. Ekvationer, derivator och matematik. Då går det guildet bort.

HAAHAAHAA

oj vänta, du var seriös?

Givetvis inte.

Var lite nyfiken på att joina från början om jag skall vara ärlig, gillar guilds med höga ambitioner, men jag får dessvärre känslan att medelåldern verkar vara för låg för att jag skulle trivas. Inget illa menat. Peak guild verkar intressantare faktiskt. 25+ i ålderskrav är lagom

Kommer troligen att joina en PvE server dessutom, så då faller det där också.
Anyway, lycka till.

Till JohnDoh o Pimpim2 samt ursäkt till Rhen att jag för fram mitt budskap i din post. Vi vänder oss nog ändå inte till samma typ av medlemmar.

Hur som helst, vi har uppdaterat skrivningen i våra regler en aning. Hoppas det det blir tydligare hur vi ser på PvE/PvP.

Olfie - Hövding i Peak

Medlem

ja det verkar droppa in en hel del folk hela tiden, blir nog riktigt bra detta, är själv vääldigt spelsugen, hoppas AoC inte gör mig besviken nu.. Trist att denna tråd blev nedkladdad av en massa orelevant tjafs och inte så "kreativ" kritik.. men men så funkar forumen... :\


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Inaktiv

Lotka-Volterra kommver va på PvP servern Fury, så ni vet osv

Skriv svar