Medlem
Teamwork i BF 2

Nån som kan tipsa om servrar där man prioriterar teamwork i BF2 ?, dvs man snackar med varandra gruppchefen ger order , man backar upp varandra med varningar för fiender , tanks mm riktigt samarbete med andra ord , har varit inne på flera servrar och gått med i grupper där man inte samarbetar medan den andra sidans lag gör det och spöar vår sida grundligt , var inne på Texas teamplayer och spelade , grymt kul , folk som snackade , man blir kickad i en minut om man inte går med i nån grupp , men klock rent samarbete bland folk , kanske inte för er som vill köra Lonewolf i spelet men rekommenderas för er som gillar teamwork , ip adress kommer .
Vore kul med fler tips på servrar .

URK
Medlem

det enda teamwork man får nästan är om man tar med sig det själv. samla några kompisar och kör det är det bästa.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

På public-servrar skall man ha tur om man stöter på teamwork men när man gör det kan en squad köra över motståndarlaget.

Medlem

asså prova Project Reality en av de bästa moddsen till BF2,
bara team work där xD.


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem
Skrivet av DumSmurfen:

asså prova Project Reality en av de bästa moddsen till BF2,
bara team work där xD.

Word! Eller också går du med i en klan och lirar med dom på public i en grupp! Då har ni teamwork...

Medlem

Om du har tur så kan du få bra Teamwork-grupper på Gotlands Servrar.. stabila är de också, och hårda mot fuskare och folk som beter sig illa, sköt dig bra och lev inte i gråzoner så kan det bli en toppenupplevelse.


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

Inaktiv
Inaktiv

ops råka kopiera min stats http://uef-clan.eu

Medlem

Som nämnts tidigare, är du ute efter ordentligt lagspelande är Project reality vägen att gå. Där är du tvungen att spela i grupp för att få tillgång till fordon och de fräsigare vapnen. Även på flera andra vis uppmanas spelare att ansluta sig till grupper. Dessutom tycks PR spelare uppskatta mer koordination vilket i nio av tio fall leder till riktigt bra grupp- och lagspel. Ge det en chans, du kommer inte att bli besviken, det vågar jag nästan lova. http://www.realitymod.com är adressen.


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Medlem

"WTF är TeamWork?".. Det tror jag dom flesta BF2 spelarna undrar. Så som URK säger är nog det bästa, jag spelade i klan förut. knappt nån TeamWork där heller.


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Det är ju mycket mer spelkänsla/tw i PR, körde det en stund och testade sedan orginalet efter några veckors spelande och bemöttes av att alla bara hoppade omkring som små apor.-motsvarande i PR där man försiktigt tar sig fram meter för meter och ett skott i skallen är lika med död.

Spela pr ni som inte har gjort det""!


signatur

B lup

Inaktiv

Det där med TW är klurigt, om inte du själv hänger efter din squad leader så blir det inte heller något tw. Jag spelar i klan å Tw är överhuvud taget viktigt, men sen ska du också kunna klara dig ensman i några minuter utan att bli dödad


signatur
1
Skriv svar