Medlem
Mer hero class?

En fråga blizzard har sagt att Dk är den första hero class kommer det fler? Och vet någon om det kommer fler expansioner?

Testpilot

Ja , blizz har ju sagt en expansion om året förut , iofs är ju det en sanning med modifikation då nästa exp lär dröja ett tag.
De har nämnt fler heroclasses också men inga exempel på vad , ryktet snurrar om Archdruid på forumen.

Det lär bli en healerclass , nu har antalet tanks ökat så endera fixar de en ny klass med healers eller bygger om hela systemet för healing. det är min gissning.

Inaktiv

Skulle precis som Harakiri gissa på att det tillkommer en healing-klass. Det verkar som om de flesta servrar har ont om dem.

Medlem

Sa dom inte att nästa exspansion kommer dröja mer än ett år?

Själv tror jag att det kommer en ny caster class´, ej druid eller shaman.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ogre-Magi ftw

med 2 neck slots

Inaktiv

Det lär ju dröja minst 1 ½ - 2år till nästa expansion, de "behöver" ju inte precis skynda ut med den för att behålla kunderna

Medlem

Det tog 1 år och 9 månader för denna expansionen så nästa kommer väl under 2010.
Jag vill se en caster DPS class till.


signatur

- PiDuT

Medlem

Blizzard har sagt att man skall göra en ny expansion för varje år som kommer. Än så länge har dom hållt sitt löfte. Tveksamt om dom hinner med en under 2009


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Med andra så stora releaser från Blizzard nästa år kan det bli osäkert om de "hinner" (vill/vågar/kan) släpa en ny expansion.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Blackbeard:

Ogre-Magi ftw

med 2 neck slots

hehe det skulle vara coolt


signatur

"Everybody has emotions, if you don't have emotions, you're not a human being" - James Root

Inaktiv

Det skulle vara roligt med ny ras.:D

Gen
Medlem

Nagas & Maelstrom är en kandidat. Står lite om dem på WoW Wiki. Någon Hero Class som har något med den delen av världen att göra?

1
Skriv svar