[HT] Vad är det äckligaste du gjort/vart med om?
Var på bottnen i en allmän bassäng, såg något konstigt avlångt som låg i hörnet. Jag tog upp och pillade på det sen när jag kom upp så luktade jag på händerna och kände att det var bajs, orehört mysigt. Piss i barnbassängen och bajs i vuxna simbassängen.
Den äckligaste känslan jag har haft är dock när jag provade snowboard och ramlade och fick hjärnskakning (ingen hjälm såklart). Allt slocknade, jag kände ingen smärta inte ens en stund efter, det var som om jag hamnade i drömnsömn direkt, allt jag såg var i ett kaos, som fyllde mig med samma känsla som de värsta mardrömmarna brukar ge. När jag sen vaknade hade det bara gått 10 sekunder, familjen hade inte ens hunnit börja under om det var något fel, sen spydde jag rätt i backen, magen pumpade upp magsyra i halsen och det kom ut över snön, fast det var inte i några större mängder.
När man sen tagit sig ner med liften och knatat hem så är allt man känner att man vill sova, men föräldrarna säger att man inte ska somna, för då kan man dö (någon som vet om detta är sant? är det inte bara ute i kyla?). Lagom kul den dagen.
Om jag inte minns fel så hade jag även nageltrång så jag åkte inget resten av veckan heller.
En av de äckligaste grejer jag har sett är ett filmklipp som jag hittade via flashback. Det visade ryska krigsfångar som låg på marken och blev huggna och fick halsarna avskurna. Jag kollade inte så länge. Men vill man se äckliga saker finns det gott om dem där.
Dock så har jag mått dåligt efter att jag såg en bit ur de klippet så jag rekomenderar verkligen inte att man letar upp det..
En av de äckligaste grejer jag har sett är ett filmklipp som jag hittade via flashback. Det visade ryska krigsfångar som låg på marken och blev huggna och fick halsarna avskurna. Jag kollade inte så länge. Men vill man se äckliga saker finns det gott om dem där.
Dock så har jag mått dåligt efter att jag såg en bit ur de klippet så jag rekomenderar verkligen inte att man letar upp det..
Jag har sett samma klipp och en hel del av samma karraktär - jag blir illamående av att jag bor på samma planet som människor som gör sånt - Jag förstår hat, avsky och att man i striden hetta kan gå över gränsen för vad som är ok men att kallblodigt avrätta unga soldater som bara gör vad staten tvingar dem till... Jag vägrar kalla dem människor.
Jag har sett sjukt mycket klipp av samma sort då jag inte kan låta bli att titta - nästan alla klipp har en sak gemensamt men skulle jag nämna denna gemensamma nämnare så skulle jag förmodligen bli kallad rasist så jag låter bli...
ni som har sett samma klipp som jag tänker på vet vad jag menar - ni som inte sett dem... låt bli, det är verkligen ingen idé att kolla på skiten.
My goal in life is to be the person my dog thinks I am.
Ja blir bara arg arg över sånna klipp.. ARG ARG. Sjuka människor är vad det är..
...lika arg som du verkar vara på din avatar? Kom över ikväll Polish så kollar vi på UFC och dricker bärs - kylen är laddad, dörren upplåst.
Välkommen!
Ja blir bara arg arg över sånna klipp.. ARG ARG. Sjuka människor är vad det är..
...lika arg som du verkar vara på din avatar? Kom över ikväll Polish så kollar vi på UFC och dricker bärs - kylen är laddad, dörren upplåst.
Välkommen!
Ah, e det sant? Om du bor i Göteborg så är mötet spikat. Annars så kan ja inte, min nacke är fockad, fast vill ändå se UFC!
Calle säger att jag är influencer
castor: får jag också komma på ufc-kväll? har redan sett 74 och 75, men 73 har jag missat av någon anledning, så om det passar så...
OBS: hoppas du har haft vett nog att flytta till stockholm, för jag tänkter inte sitta och åka till jönköping nu
För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.
Usch ja. Jag såg nån film från irakkriget där nån skär halsen av en fånge.
Riktigt äckligt när man vet att det är på riktigt. Helt annan femma om man ser nån vanlig film där de gör nått liknande eftersom man vet att det är på låtsas.
det äckligaste i närminnet är min son som stoppar syrrans och sin egen bajs i munnen, smakar på toa-borsten, skvätter händerna i toan. Det blir en ordentlig dusch och mundusch varje gång.
Annat äckligt som får mig att må illa är när han slår på platt-tvn med glatt humör, den blänker ju vitt så fint när han nuddar den med handflatan.
Extremt envis rackare som gör precis som han vill.
thank you, come again
Klarade inte att läsa en sida av den här tråden innan jag började må illa.
Jag kommer faktiskt inte ihåg någon speciellt äcklig upplevelse. Eller jo... just det. ^^
En gång efter jag hade ätit blodpudding till lunch började jag må illa. Jag la med ned i sängen för att vila men hann knappt lägga mig innan jag spydde riiiktigt mycket på kudden. Att spy blodpudding är inte rekommenderat, om jag uttrycker mig milt. Såg ut som jag spydde upp en massa blod och annat mindre trevligt. Usch. Btw... jag hade fått magsjuka.
Ah, e det sant? Om du bor i Göteborg så är mötet spikat. Annars så kan ja inte, min nacke är fockad, fast vill ändå se UFC!
Jag befinner mig i universums mitt, Jönköping.
Hwergelmer, du har givetvis en stående inbjudan. Polish, en nackskada gör ju bara att allt våld känns mer på riktigt, passa på att njuta så länge det varar. <,9
Vi drog 75;an igår och ikväll går 76:an av stapeln. Härligt det är att det bland alla bollrullare, höjdskuttare och travnissar finns en riktigt sport.
När jag och polaren var runt 12 bast, lekt runt hemma i köket (ensam hemma) drog han av en brakskit och jag spydde på golvet. Eftersom jag inte klarar av spya, fisar å annat 'räs' så bad jag honom ta hand om det. Han gled fram till spyan med skurmopp å prylar men då spydde han också på golvet...
Efter en stund skulle jag ge mig på spyorna men då spydde jag igen, mumma, 3 goda pizzor på köksgolvet.
Morsan fick ta hand om det när hon kom hem
Vi satt några guildies på ventrilo när jag fick för mig att börja quota den här tråden och översätta det till engelska, vi var redan trötta och fnissiga och när jag citerade den här storyn så vrålade folk av garv, en kille trodde han sket på sig och nån var tvungen muta micken, bra underhållning helt klart. Jag själv satt med tårar i ögonen av att försöka översätta det till bra engelska, sjukt kul
Detta är nog lite äckligt.. nog ett av de äckligaste jag har sett iaf..
Varning, detta är inge blod och sånt, men kan framkalla kvälningar eller dvs spyreflexer.
Denna borde även postats i Pinsamtråden då de e så jävla pinsamt.
http://youtube.com/watch?v=5ApJFkLsxek
Observera att de e youtube så de e inte så farligt. Eller well, ni med kass mage va försiktiga
Calle säger att jag är influencer
Detta är nog lite äckligt.. nog ett av de äckligaste jag har sett iaf..
Varning, detta är inge blod och sånt, men kan framkalla kvälningar eller dvs spyreflexer.
Denna borde även postats i Pinsamtråden då de e så jävla pinsamt.
http://youtube.com/watch?v=5ApJFkLsxek
Observera att de e youtube så de e inte så farligt. Eller well, ni med kass mage va försiktiga
Jävligt starkt jobbat av henne att hålla en rak min efter det där haha:)
What seems to be the officer problem?
haha ja det är faktiskt ganska skillat, hon hanterar det riktigt bra också tycker jag
herregud, att fortsätta på det där sättet i live sändning.... woooh, mycket imponerande, det är det man kommer komma ihåg henne för tror jag, inte främst pizzan.