Se introt till Left 4 Dead

Medlem

what, ska det komma en zombiemod till cod5? betan alltså?

blir lätt ett köp av detta spel, älska coop:D

Inaktiv
Skrivet av Remus:

Sam: We made it!

Gamla gubben: Sam...We just crossed the street...

*kamerna zoomar ut och man ser hundratals zombies omringa byggnaden*

SÅ GOTT!

Bara för att vara lite petig så tror jag nog att den äldre nissen sade "Son, bla bla bla.", inte "Sam, bla bla bla". Bara lilla viktigpettern inom mig som inte kunde hållas inne denna gång.

Anyway, kommer garanterat att skaffa spelet! Ska lanas varje rast i skolan, ÄLSKAR att gå på IT-gymnasium btw.
Får hoppas att många av mina vänner skaffar spelet så att vi kan spela det tillsammans, känns inte som ett spel som man köper för att spela med främlingar.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem
Skrivet av cags59:

OMG!!!! fan vad sugen man blir, de borde fan göra en långfilm av det spelet:D eller kanske en serie i 10 delar:P

kolla in dead set, en zombie serie som faktiskt var mycket bättre än jag trodde, för att lugna nerverna efter man sett denna trailer
Man blir jäkligt sugen på att köpa detta spelet men väntar på en recension

Medlem

Verkar coolt

Är fett sugen på att prova det!

Medlem

"Mary Christmas"


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av Richiraptor:

Chaise!

Scheisse. Om du nu ska skriva på ett annat språk kanske det vore på sin rätt om du STAVADE rätt?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Den stora frågan är dock vilka varelser som muterats och blivit de där jätte zombisarna.

Medlem
Skrivet av anon_19389:

Den stora frågan är dock vilka varelser som muterats och blivit de där jätte zombisarna.

http://www.youtube.com/watch?v=WhxBMCrhg6k


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Haha, klockren!
Är rena extasen med detta, tacka gud man har en massa vänner som ska skaffa det så fort det släpps.

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Dannie:

Den stora frågan är dock vilka varelser som muterats och blivit de där jätte zombisarna.

http://www.youtube.com/watch?v=WhxBMCrhg6k

kan inte båda gott i Usa då

Inaktiv
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Dannie:

Den stora frågan är dock vilka varelser som muterats och blivit de där jätte zombisarna.

http://www.youtube.com/watch?v=WhxBMCrhg6k

Iuuuoo, vidrigt! Men där har vi svaret på frågan.

Medlem
Avstängd

Jag blev bara mindre sugen på spelet. Jag var lite halvsugen ett tag trots att det är ett skräckspel men nu kände jag bara att det inte är något för mig.

Inaktiv

Jag hoppas att spelet inte har någon riktig handling som man måste dra sig igenom, för ett sånt här spel behöver inte det...Gäller bara att slakta,slakta och slakta...

Medlem
Skrivet av ChuppyBear:

Jag hoppas att spelet inte har någon riktig handling som man måste dra sig igenom, för ett sånt här spel behöver inte det...Gäller bara att slakta,slakta och slakta...

Du missade ett "Slakta".


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Dåliga animationer i alla fall.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Spelet verkar riktigt kul!! Påmminer mig lite om zombie modden till CSS

Medlem

det här har jag väntat länge på! den här typen av spel! zombieshooters är en genre som förtjänar att leva igen!

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Dåliga animationer i alla fall.

Bra för o vara in-game ändå.

Medlem

Riktigt kul kommer detta bli!!! Coop, är det bästa jag vet. Speciellt när man verkligen slåss för sitt liv och det hänger på att alla sköter sig och hjälps åt. Lonewolfs, bye bye!

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Richiraptor:

Chaise!

Scheisse. Om du nu ska skriva på ett annat språk kanske det vore på sin rätt om du STAVADE rätt?

Danke! Nej jag vet nog hur det stavas, men tyvär i denna slang värld så blir det så:D
Det är slangens "shit" inte den korrekta tyskan, kolla in Mediamarkts reklamer tex. Finns både korrekt och "ickekorrekt" på doms reklamer.:)

Jag håller mig till det mer kortstavade Chaise som alla lättare utalar rätt än Scheisse som 70% utalar fel.:)

soi
Medlem

Hoppas verkligen att de blir bra, är sugen på något nytt.

Medlem

Finns det nån form av varning för nervskador? Fan blir det sådana plötsliga skrämselknep, så kommer jag skita på mig, ja, fast jag är 25år.

Men iofs, så känns det ju rätt skönt med 3 andra som är i samma sits och som förhoppningsvis gör det lite "hemtrevligt".

Jag diggade "svencoop" som fan. Tyckte det betydde så mkt med att samarbeta för att klara saker. Inte riktigt som ett vanligt death-match spel, där 10 stycker möter 10 stycken. Det blir mer som en vanlig fotbolls match.
Men här känns det mer som om man VERKLIGEN måste samarbeta för att att nå sitt mål..... Att överhuvudtaget överleva. Så jag är riktigt tänd på "människor-möter-dator" spel.

Märk väl; Detta kan ju var ett bra sätt för ungdomars framtida jobbsökande el folk som redan har jobb, då det mesta hänger på att kunna samarbeta och hjälpa andra. (Mer än sig själv).
Gott! Gör reklam för arbetsmarknaden... "Spela mer Left for Dead"!

Medlem
Skrivet av -=anders=-:

Finns det nån form av varning för nervskador? Fan blir det sådana plötsliga skrämselknep, så kommer jag skita på mig, ja, fast jag är 25år.

Men iofs, så känns det ju rätt skönt med 3 andra som är i samma sits och som förhoppningsvis gör det lite "hemtrevligt".

Jag diggade "svencoop" som fan. Tyckte det betydde så mkt med att samarbeta för att klara saker. Inte riktigt som ett vanligt death-match spel, där 10 stycker möter 10 stycken. Det blir mer som en vanlig fotbolls match.
Men här känns det mer som om man VERKLIGEN måste samarbeta för att att nå sitt mål..... Att överhuvudtaget överleva. Så jag är riktigt tänd på "människor-möter-dator" spel.

Märk väl; Detta kan ju var ett bra sätt för ungdomars framtida jobbsökande el folk som redan har jobb, då det mesta hänger på att kunna samarbeta och hjälpa andra. (Mer än sig själv).
Gott! Gör reklam för arbetsmarknaden... "Spela mer Left for Dead"!

Du menar den där knäcken man får i brallan av o spela AvP? Shit, det spelet är det läskigaste jag spelat, när man är marin.. pip......pip.....pip.pip.pip.pipipipipipipipipipipip..

Tror inte det kommer att va så mycket skrämsel i det, tror det kommer massa på en gång o inte en o en som pluppar fram.. men man vet aldrig

Medlem

Fan va man längtar till att längtar igenom det !

Medlem
Skrivet av Richiraptor:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Richiraptor:

Chaise!

Scheisse. Om du nu ska skriva på ett annat språk kanske det vore på sin rätt om du STAVADE rätt?

Danke! Nej jag vet nog hur det stavas, men tyvär i denna slang värld så blir det så:D
Det är slangens "shit" inte den korrekta tyskan, kolla in Mediamarkts reklamer tex. Finns både korrekt och "ickekorrekt" på doms reklamer.:)

Jag håller mig till det mer kortstavade Chaise som alla lättare utalar rätt än Scheisse som 70% utalar fel.:)

TYVÄRR och DERAS reklamer (Kunde inte låta bli).

hehe nä va fan, stava hur du vill


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av EliasN:

Jag blev bara mindre sugen på spelet. Jag var lite halvsugen ett tag trots att det är ett skräckspel men nu kände jag bara att det inte är något för mig.

Nä, skjuta på Jesus... jag menar zombiesar kanske inte passar så bra.
Man lär nöta demot iaf.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv
12
Skriv svar