Call of Duty 5 - FZ delar ut betanycklar

Inaktiv

Någon som har en extra beta nyckel ?

Medlem
Skrivet av Zheri:

Hoppas CoD grabbarna har tagit med fördröjning av kulbanan när man skjuter denna gång, lite mer realism är vad man hoppats på. Och tanks, flyg och båtar... då blir det en förhandsbokning på en gång.

Jag tror att du tänker på en anna känd spelserie som gjort sig kända pga just det du nämnt.. fordonen. Nån annan som också vet? Jo just det Battlefield.. Det här är Call of Duty. Inte Battlefield. Vill du ha fordons stora banor kan du leta efter Bad Company. J*vla kul lir faktiskt.

Mina första CoD 5 Beta intryck? Jag gillade det! ^^ Lite mer arkadigt än vad jag är van vid men jag gillar tempot och att det spelas så där nerv-eggande musik i bakgrunden fördjuper bara. Andra shooters skiter i musiken.. iallafall i Multiplayer delen. Men här är allt fridofröjd med galna explosioner och sjysst fart. ska testa mera idag, kommer antagligen göra en liten Beta Impression Review på "min sida" senare.

Medlem

Skönt med lite gladare nyheter ;P

Det här spelet ska man ju spela nu nåt år framåt tills CoD6 kommer.


signatur

Guns don´t kill people, Lag kills people.

Medlem

Grattis till er som fick era nycklar... hoppas att det kommer att komma till ps3 med sen dock =/


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Allt jag läst om betan är att PS3 kommer inte medverka i den. Med andra ord så får PS3 killarna snällt vänta på releasen


signatur

Guns don´t kill people, Lag kills people.

Redaktör
Skrivet av Lonefox:

Anmälde mig till betan (stod INGET om 360 eller pc) och jag äger ingen 360 så...

Tycker nog vi var ganska tydliga...


signatur
Medlem

har en betakey med. PM om ni vill ha den.

Medlem

Har också en betakey som jag fick av Headquarters. Orkar inte packa upp min 360 efter flytten

PM om du vill ha den.

[update] Nyckeln är borta[/update]

Inaktiv

Min kompis ville inte ha sin nyckel, han tyckte spelet var sämre än Cod4 så han spelar det istället, heh.

Har alltså en nyckel över om någon vill ha, bara att fråga.

EDIT: Den gick till burri123

Inaktiv

Om någon har en nyckel dom inte vill ha så vore det snällt om jag kunde få den.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Lonefox:

Anmälde mig till betan (stod INGET om 360 eller pc) och jag äger ingen 360 så...

Tycker nog vi var ganska tydliga...

Nu vart jag otydlig
Menade gvetvis inte från er utan CoDHQ
DÄR framgick det inte att denna omgång gällde X-boxen. Beklagar förvirringen

Men ett grattis till Zakki som hann först till kvarn.

Inaktiv
Skrivet av rolle90:

Grattis till er som fick era nycklar... hoppas att det kommer att komma till ps3 med sen dock =/

Kommer ingen beta till PS3an, antaligen för att dom kommer porta 360 versionen.

Jag har inte lirat dom andra Cod på Xbox endast dator, varit helt fast i seriern. En sak jag absolute inte gillade var alla ikoner överallt.

Vart man än kolla så fanns det ikoner. Kompassen som dom kallar det visar alla hus osv, okey det kanske fungera i Cod MW där man är lite hightech men blir för mycket bara.


signatur

/ Lixom

Medlem
Skrivet av JocheNSwe:
Skrivet av Zheri:

Hoppas CoD grabbarna har tagit med fördröjning av kulbanan när man skjuter denna gång, lite mer realism är vad man hoppats på. Och tanks, flyg och båtar... då blir det en förhandsbokning på en gång.

Jag tror att du tänker på en anna känd spelserie som gjort sig kända pga just det du nämnt.. fordonen. Nån annan som också vet? Jo just det Battlefield.. Det här är Call of Duty. Inte Battlefield. Vill du ha fordons stora banor kan du leta efter Bad Company. J*vla kul lir faktiskt.

Mina första CoD 5 Beta intryck? Jag gillade det! ^^ Lite mer arkadigt än vad jag är van vid men jag gillar tempot och att det spelas så där nerv-eggande musik i bakgrunden fördjuper bara. Andra shooters skiter i musiken.. iallafall i Multiplayer delen. Men här är allt fridofröjd med galna explosioner och sjysst fart. ska testa mera idag, kommer antagligen göra en liten Beta Impression Review på "min sida" senare.

Jo jag har spelat alla BF och sitter med BF:BC nu, men det skulle inte skada om CoD kunde ta upp kampen och greja så man kan använda fordon. Gillar vissa CoD spel men tycker bara att dom faller lite på att det inte går att använda fordon. Hade CoD serien haft samma möjligheter i MP som BF så hade det troligtvis krossat BF. Finns inget mer irreterande i ett krigsspel som parkerade tanks flyg etc som inte går att använda mer än som skydd.

Inaktiv

Hehe, jag fick den 5:e nyckeln:D

Inaktiv

Har en betanyckel från callofduty.com, först att PM:a en mailaddress får den..

Edit: *borta

Medlem

Bugar och bockar Nermal, ska bli riktigt skoj att testa! Tack tack!

Medlem

Har två nycklar om nån vill ha. De två första som PM:ar får dom.

EDIT: Båda är slut.

Medlem

min nyckel är borta nu. tack för alla pm´s iaf

Inaktiv
Skrivet av Zheri:

Bugar och bockar Nermal, ska bli riktigt skoj att testa! Tack tack!

No problemo

Medlem

Har visst fått en till beta nyckel som också är till 360, så alla dom som vill ha en 360 nyckel kan få en till av mig...

Medlem

Vill bara tacka FZ för nyckeln :).
Spelet i sig verkar vara lite tamt tycker jag om man gämför med det förra. Kan också vara att man inte har lirat lika mycket. aja det visar sig väl när det släpps. Tack iaf.

Skrivet av athlOn:

Allt jag läst om betan är att PS3 kommer inte medverka i den. Med andra ord så får PS3 killarna snällt vänta på releasen

Vafasen har vi samma bild:$:D:up::heart:


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Läste detta nu :'(
Tråkigt att jag missade det. Hade varit kul att testa om de har skärpt sig sen CoD 3, som inte var en höjdare.

Edit: Stort tack till Kamikaze som gav mig en nyckel! :heart:

Är det någon mer som har problem med "Cant retrive information from Xbox Live" Status code 80153004, när ni ska tanka ner betan?

Edit2: Fick igång det nu. Det var mitt Guld som hade gått ut. Fick köpa nytt så funkade det

Medlem
Skrivet av Rooty:

Läste detta nu :'(
Tråkigt att jag missade det. Hade varit kul att testa om de har skärpt sig sen CoD 3, som inte var en höjdare.

Du kan få en nyckel av mig om du vill ha, Skicka PM isåfall.

Medlem

Någon här som kanske kan ge mej en beta nyckel?. Skulle gärna vilja ha en och testa.

Medlem

Jag har spelat Betan nu i några timmar och jag är värken förbryllad eller förvånad. Tycker det känns synd att släppa ett spel så tätt, då COD 4 fortfarande är ett spel som spelas väldigt aktivt världen över. Känns som att man lite tar kål på en bra "franchise", speciellt när spelet inte är mycket mer än en andra världskriget-mod till COD 4. trist, blir förmodligen inget köp av, då jag redan har ett COD 4 som inte behöver "pimpas" om till ett annat andra världskrigs-spel.

Medlem

Har en beta nyckel till 360, första pm'et får det.


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem
Skrivet av mr speed:
Skrivet av athlOn:

Allt jag läst om betan är att PS3 kommer inte medverka i den. Med andra ord så får PS3 killarna snällt vänta på releasen

Vafasen har vi samma bild:$:D:up::heart:

Hehehe, ja det verkar inte bättre

Jag får helt enkelt skaffa nåt nytt


signatur

Guns don´t kill people, Lag kills people.

Jaq
Medlem

har en nyckel om nån vill ha den, pm'a då.

(Update) Betanyckeln gick till bjorsan, gratttzzz

Inaktiv

Är det någon som har en nyckel över så pm' mig

Skriv svar