Testa Quantum of Solace

Testa Quantum of Solace

Coolt, kan bli kul!


signatur
Medlem

bläh, får "1628: Failed to complete installation". :/

Det funkade att installera för mig. Prova att ladda ner demot igen.


signatur
Medlem

får ta och göra det.

Medlem

Rätt så tråkigt demo

Medlem

Värdelöst demo, 2-3min långt max? Känns knappast som man använder COD4-motorn.

Medlem

Fan vad nice! Ska bli till att testa så fort man kommer hem! :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv

Synd att de inte fixar bättre texturer för PC-versionen. Det ser ganska fult ut.

Medlem

Är det bara jag som tycker karaktärerna har stora huvuden?


signatur

<3

Medlem

kortaste demot jag någonsin spelat....
men det var ganska skoj

Medlem

gillade det inte, men för kort för att dömma.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Alldeles för fult och arkadig styrning, ingen massa överhuve taget.

Medlem

Nej jag tyckte det var helt värdelöst...


signatur

Spelburk: Rampage Formula, 8GB Dominator PC8500, Q5500@3.8GHz, GTX295, 5TB HDD, 22" Samsung, Xonar D2X. [Lian Li A71B]

Medlem

nej usch, gillade det inte alls.. hoppas 360 versionen är bättre.

Medlem

bästa bondspelet på år, det bäst är ju klart goldeneye, men jag gillade skyddssystemet som i GoW, sjukt kul, men inget köp!

Inaktiv

Ganska kul att ni tvärsågar spelet efter en demo. Miljön var ju inte direkt så vacker heller, underjordiska tunnlar liksom.

Jag tänker ge spelet en chans när det kommer ut, har potential imo

Inaktiv

Testade demot lite nu. Väldigt kort, men roligt. Dock lite buggigt. Kan inte plocka upp vilket vapen som helst, förrens man har plockat upp automatvapnet med siktet. Lite synd tycker jag. Längtar efter fullversionen, så att man kan se lite av dagslyset och själva naturen.

Medlem

fyfan, äcklig POV som måste ha varit på typ 40 eller nåt, låst fps på 30 och fyfan va kort, säkert under 5 minuter.

Tråkig bana också att locka intresse. en kloak liksom..

Medlem

Kul gameplay men demot var väldigt kort som alla skrev:P:P

Medlem

är demot som det riktiga spelet så ser jag nog helst bara filmen


signatur

a.k.a fritiofsson, Jiffy

Medlem

Bör jag ha stora förhoppningar på ett filmlicens-spel?

Medlem

Inte testat demot, men börjar ana att de glömt att Bond inte ska vara fullt ös med action, det ska vara lite smyg, intelligens, och vardaglighet också.

Inaktiv

Ush, väldigt dåligt gjort..kändes mer som unreal engine 3 än cod4 motorn

2 min demo också? wth han ju inte prova så mycket

Medlem

Som jag misstänkte var det väldigt mediokert. Grafiken fick väl ingen chans att skina direkt med tanke på banan, och jag saknar verkligen en funktion som gör att jag inte behöver hålla in sikt-knappen. Vill klicka en gång för att sikta och en gång till för att avbryta. Som någon tidigare nämnt så är det inte direkt Bond-aktigt, bara non-stop-action.

Medlem

Var står det att spelet använder CoD4-motorn?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Richiraptor:

nej usch, gillade det inte alls.. hoppas 360 versionen är bättre.

Och hur kan du tro det? Sämre grafik och segare styrning kan knappast göra det bättre.

Inaktiv

Tycker att problemet med demot var just styringen och hela "konsol" känslan. Ser fram mot att få testa demot på Ps3n istället. Bondspel brukar vara kul, men inte direkt några 10 poängare(förutom zeh gylleneöga såklart).

Medlem
Skrivet av Hockey Stick:

Som jag misstänkte var det väldigt mediokert. Grafiken fick väl ingen chans att skina direkt med tanke på banan, och jag saknar verkligen en funktion som gör att jag inte behöver hålla in sikt-knappen. Vill klicka en gång för att sikta och en gång till för att avbryta. Som någon tidigare nämnt så är det inte direkt Bond-aktigt, bara non-stop-action.

Du kan ändra i controls. Från början är det ställt på "aim down the sight". Ändra det till "toggle aim down the sight" så kan du zooma in/ut genom att klicka.
Personligen kommer jag nog att ge detta en chans när det släpps ändå, tyckte det var rätt skoj fast det var det kortaste demot jag spelat... Hoppas de kan optimera kontrollerna bättre till pc dock. Sedan tror jag inte detta använder Cod4-motorn för det är ju infininy-ward som gjort det och detta utvecklas av Treyarch som bla gjort Cod2:Big red one och Cod3


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

EXTREMT kort demo. Det enda man hann göra var att skjuta en hög med gubbar. Det kan jag göra i vilket spel som helst. De kunde gjort demot åtminstonde en hel level så man fick en uppfattning om vad man kan göra i spelet. Dåligt första intryck fick jag bara av detta.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

12
Skriv svar