Älska Canabalt

Skägg.
10 Chambers
Älska Canabalt

Jag är förmodligen hopplöst efter men jag har precis blivit kär i Canabalt, ett indiespel som närmast kan beskrivas som ett nedkok av #Mirror's Edge i dess allra enklaste, men otroligt stilistiska, form. Du måste fly från en ansiktslös fiende som bara kan ses som siluetter mot stadsbilden och det enda du behöver tänka på är att hoppa i rätt ögonblick. Testa det genast men var beredd på

#blogg


signatur
Jee
Medlem
Älska Canabalt

Tack för tipset. Kul med tanke på att det bara använder en knapp.

"You ran 2538 before hitting a wall and tumbling to your death."

Blir dock lite negativt när ända slutet är ens död. >_>


signatur

Eller inte?

Medlem

Jag orkade bara köra tills 3908 på typ fem försök. Men jag förstår att de kan vara beroendeframkallande.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Inaktiv

Underbart till iPhone. Kompis fick 6000, jag lyckades med en 4000 kanske. Känns så otroligt fel att bli slagen på hemmaplan..
Måste. Spela. Mera.

Datorversionen är usch och tvi i jämförelse.

Märkte nu att den är uppdaterad och man slipper klicka med musen för att hoppa. Gillar dock inte formatet på bilden.


signatur

PSN - Addeproffs

Medlem

En annan har ju lyckats sluta spela Canabalt, som var favoritgörat under lektionerna i skolan!

Ett tips är ju att hålla en jämn fart hela tiden och låta sig snubbla lite då och då

14839 blev rekordet, vilket är rätt kasst jämfört med mina polare!

Medlem

Älskar dessa spel! Men de tar bort mycket tid från mitt liv!

1
Skriv svar