Betatesta Medal of Honor

Medlem

Som vanligt funkar FZ:s nerladdningar perfekt, drog via torrent och gick utmärkt. Dock blev jag besviken å de grövsta av det jag laddat ner.

Är det lagligt att marknadsföra det här som ett spel? Spel ska vara roliga. Det här är skittråkigt. Automatvapen med bättre accuracy än snipers i många andra spel, explosioner gör 0 skada, leveldesignen är hemsk... Jag sparar mina pengar till Black Ops.

Medlem

Ska det släppas till ps3?

Medlem

Känns som en skön blandning mellan BC2 och MW2. Men oj vad dom har att arbeta sista dagarna. SJUKT instabilt fortfarande..inte minst connection-mässigt.

Medlem

Tråkigt med uppkopplingen. Dock tyckte jag det verkar bli grymt. Fattar inte va alla whinar över. Ljud, grafik och kartorna va ju grymma. Det jag kan hålla med om är att granater etc är sjukt dåliga.

Medlem

Men helvete att datorn ska vara trasig >_>

Medlem

En riktig usel öppen beta, än så länge. Poängen registreras inte, servrarna dör efter 10-120sekunder, och annat tjaffs.

Av det lilla jag sett av spelet hittills så är det inte mycket att tala om. Arkadigt, studsande soldater, spraya som bara den, granater som inte gör någon skada, nä... Det här var inget vidare, dock var det inget jag förväntade mig heller.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Själva gameplay var helt ok.
Var inget större fel mer än att rekyl är nästintill obefintlig. Kommer säkert fixas med patch inom snaraste. Bloom effekten är fullkomligt maxad och på vinterbanan är det närmast löjelseväckande jobbigt för ögonen. Har inte hunnit kolla in om det går att köra "toggle" på "aim down the sight". Att man inte måste klicka 2 ggr. Samma sak med crouch, dock inget tvång.


signatur

Instant Gaming - Billigaste spelen på nätet

cmd
Medlem
Skrivet av NympH:

Testade nyss och undrade om jag verkligen satt och spelade på en PC, Screen Adjust? Whaaat?!

Sjukt dåligt spel.

De som spelar på TV-skärmar måste också kunna spela spelet vet du därför finns de inställningarna

Bland annat de som kanske kör med bärbara datorer eller Nettop/EEE etc mot sin TV.

Finns en betydande procent som kör på en LCD-skärm som är en TV också istället för endast en skärm och de kan behöva ändra beroende på tillverkare.


signatur

Lead Gameplay Designer @ Digital Illusion CE
-- Alla mina inlägg är privata och har inget med min arbetsgivare att göra --

Medlem

De ä nått med detta spel som gör att jag inte vill köpa det.


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

känns likadant som föra beta, finns ju ingen rekyl i vapnen, dem mattar ju ut 15-20 skott utan att siktet knappt rör sig


signatur

Rwa?

Medlem

Det verkar som om man antingen älskar eller hatar spelet...

Medlem

Tänkte testa detta och märkte att jag inte kan gå i sidled i spelet?? Funkar inte att strafa alls. Inte när jag står still eller på huk heller.

Nån som hört nått om det?

Medlem

Usch, säger jag efter en stunds spelande. Kändes som en Bad Company mod.

Medlem

Suttit och spelat det i lite över 2 timmar nu utan att server har gått ner. Så dom verkar fått det rätt stabilt nu.
Och dom som klagar på att man dör så snabbt, ni kanske ska börja ha lite bättre koll på eran omgivning och ta det lugnt och försiktigt, så kan man hålla sig i liv rätt länge.


signatur
Medlem

håller med Ramrod
dom verkar ha fixat problemen nu. Man kan nog inte köra samma taktik som i CoD...

Medlem

Ljudet måste verkligen fixas till, alldeles för mycket bas, särskilt när man siktar med iron sights :\

Medlem

Näh, mer mysko kompott får man nog leta efter...

Är typ som:
ArmA: Vi slänger in lite realism, det ska kännas som i verkligheten, jord som flyger typ och begränsade "kit"...
BC2: Fast det ska ta minst 5skott i huvet för att plocka folk, annars hade ju kidsen tyckt att det vart tråkigt att dö hela tiden, gör de iof ändå, men de fick iaf 5 chanser...
CoD4: Sen är det ju asNICE med airstrike med, hur kul som helst att dö innan man spawnat...

Bra där!

Medlem

Kasst spel, ser ut som BC2 fast utan förstörbar miljö, tråkig känsla och ingen rekyl på vapnen och det känns trångt som satan. Dör på 2 skott.

Medlem

Som ljummet vatten.

Medlem
Skrivet av Oxide:

Som ljummet vatten.

Jag håller med

Varför använde de inte UT3-motorn som används i bara SP (om jag förstått det rätt)? Den ju måste ha varit mer passande i MP än Frostbite.

Medlem

Jag förstår varför detta spel släpps före CoD: Black Ops. Tror Black Ops kommer att piska Medal of Honor rätt rejält.

Medlem

Skönt med en beta iaf. Spelet är ju inte roligare än att man lirar det en kväll.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Tycker betan är skoj, mycket ös och fin grafik. Får mig att längta ännu mer till spelet ramlar ner i brevlådan.


signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

Medlem

Uselt. Eller bara gamla vanliga DICE nivån?

Medlem

V.Ä.R.D.E.L.Ö.S.T

Medlem
Skrivet av PEEWEE:

Var inte som förväntat, sjukt stelt!

Det tyckte jag med, noll känsla. Fick inte heller någon känsla för hur "hälsan" fungerade. Ibland räcker det med 1 skott, ibland får man mata på som satan. Spelade ingen roll var man träffade kändes det som.

Edit: Tyckte ljudet sög hårt...


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem

Ska ge det ett försök.. Installerar nu

Inaktiv

Aldrig att jag köper det här. Hade nog varit roligare om man inte tog så förbannat snabbt, seriöst den som skjuter först vinner inte den som siktar bäst.

Medlem

Får ni också "Connection interrupted - The EA servers are down for the moment" typ ?

Medlem

uppenbarligen så har de serverproblem eftersom det finns en 10-sidig tråd på EA om problemet

123
Skriv svar