Se svenskmatcherna i Starcraft 2

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Tobblish:

Alltid trevligt med E-sport
Men ni kommer bara visa Starcraft2 och inte Halo/Bops?

Spelaren är så pass fiffig att du själv ska kunna välja "kanal" och glo på de spel du är intresserad av.

Är det Warpprism.com typ?

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Dashiva:

Underbart vilket som, jag följde Aftonbladets livesändning förra månaden och blev verkligen helt fast. Mycket mycket bra initiativ FZ! Hoppas verkligen att detta blir en succé, vilket jag också tror.

EDIT: Såg just att det var livestream.

Är det negativt med live? Skulle det vara intressant att se matcherna i efterhand på FZ?

Jag tycker livestream är mest spännande att kolla på! Skulle dock vara mycket intressant att se matcherna i efterhand på FZ, då man tveksamt kan eller hinner se alla matcher när det vankas sol och ledighet.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Tobblish:

Alltid trevligt med E-sport
Men ni kommer bara visa Starcraft2 och inte Halo/Bops?

Spelaren är så pass fiffig att du själv ska kunna välja "kanal" och glo på de spel du är intresserad av.

En lite mer viktig fråga: kommer spelaren vara så pass fiffig att man kan köra popout på streamen (och eventuellt ha båda brevid varandra i önskad fönsterstorlek - som ustream/justintv klarar, vilket det nu är)?

Medlem

Detta måste jag se! fan va grymt! <3

Medlem
Medlem

Så Sjow ska inte lira eller är det bara att hans match inte streamas?

Medlem
Skrivet av DarkZide8:

Kan inte låta bli störa mig på ThorZains svenska dialekt när han talar engelska xD.. Aja, man är väl inte så mycket bättre själv
Trevlig intervju och bra initiativ

New york is a really nice town Man pratar väl sämre engelska om man är nervös men jag kan hålla med att jag stör mig på hans svenska dialekt.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av chris.wall:

Så Sjow ska inte lira eller är det bara att hans match inte streamas?

Jag gissar på det senare eftersom den inte är listad. Ska försöka reda ut det.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Dashiva:

Underbart vilket som, jag följde Aftonbladets livesändning förra månaden och blev verkligen helt fast. Mycket mycket bra initiativ FZ! Hoppas verkligen att detta blir en succé, vilket jag också tror.

EDIT: Såg just att det var livestream.

Är det negativt med live? Skulle det vara intressant att se matcherna i efterhand på FZ?

Hoppsan Kerstin! Jag klantade mig lite här... skrev i första inlägget att jag hoppades att det var en livestream, och såg sedan att du hade redan förtydligat att det var en livestream och tog således bort meningen angående just livestreamen. Var på jobbet och sönderstressad och tänkte inte riktigt på att inlägget kunde misstolkas.

Självklart är det bra med en livestream, även om, som någon säger, det vore trevligt med en eftersändning också.

Inaktiv

Naniwa hwaiting! För fan.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Dashiva:

Underbart vilket som, jag följde Aftonbladets livesändning förra månaden och blev verkligen helt fast. Mycket mycket bra initiativ FZ! Hoppas verkligen att detta blir en succé, vilket jag också tror.

EDIT: Såg just att det var livestream.

Är det negativt med live? Skulle det vara intressant att se matcherna i efterhand på FZ?

Nej det är inte fel med live... men samtidig är det högintressant att se matcherna i efterhand då man inte alltid kan passa tiderna för matcherna. Lägg gärna upp inspelade matcher på FZ.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

GO HAYPRO! The zerg will prevail!

Medlem

jag är värdelös på usa tider och allt som man ska räkna om:P när börjar streamingen??

Medlem

Om jag får promota för en annan hemsida så ser ni mer info http://www.teamliquid.net/calendar/2011/06/#event_5006 också.

12
Skriv svar