Vafan sysslar Greger med?

Medlem
Skrivet av Greger:
Skrivet av RagNy:

Alternativt

Du provade sea-weed istället för vanlig weed. just sayin'

Alternativt

Så är trådarna "ship to gaza", dina posts Israels aktion mot aktivisterna och reaktionerna är omvärlden.. Greger är Israelit, just sayin'

:O:|
nej men seriöst, när jag läste i "den döda katten" tråden så garvade jag skapligt

Haha, rolig jämförelse som är inte allt för långt ifrån sanningen!

(...Eller? http://www.facepunch.com/fp/emoot/tinfoil.gif

)

yeeesh, exshellenth!...

säger så här Greger:
"EY BRUSHCAN INGE SEAWEED FÖR MIG BARA RIKTIGT WEED BREEEEEEEEEEEE!"

ärligt talat, hur skulle man kunna få dom att ändra ens titel?


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Medlem

Äh sluta gnälla! Greger har humor och det var en trvlig omväxling till den vanliga höger vänster politikt trådspammningen. Bra initiativ

Medlem
Skrivet av Greger:

Trådarna är den svenska kulturen, mina posts är den nya generationen och reaktionerna är högerpolitikens reaktioner.

Fan långsökt, din jekel!

Medlem
Skrivet av visan:

Äh sluta gnälla! Greger har humor och det var en trvlig omväxling till den vanliga höger vänster politikt trådspammningen. Bra initiativ

det ironiska jag märkt om just Greger är att när ingen annan tjaffsar om extrem vänster-höger politik i en tråd så tar han plötsligt upp det hela med att börja klaga på att han alltid blir kallad för kommunistmaffia av diverse

Finns redan ett exempel i denna tråd as wii spiik


signatur

Suup homie

Medlem
Skrivet av weizenbier:
Skrivet av visan:

Äh sluta gnälla! Greger har humor och det var en trvlig omväxling till den vanliga höger vänster politikt trådspammningen. Bra initiativ

det ironiska jag märkt om just Greger är att när ingen annan tjaffsar om extrem vänster-höger politik i en tråd så tar han plötsligt upp det hela med att börja klaga på att han alltid blir kallad för kommunistmaffia av diverse

Finns redan ett exempel i denna tråd as wii spiik

"Well that's just great!" som den nyligen mjölbombade tjejen sa


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Medlem
Medlem
Skrivet av weizenbier:
Skrivet av visan:

Äh sluta gnälla! Greger har humor och det var en trvlig omväxling till den vanliga höger vänster politikt trådspammningen. Bra initiativ

det ironiska jag märkt om just Greger är att när ingen annan tjaffsar om extrem vänster-höger politik i en tråd så tar han plötsligt upp det hela med att börja klaga på att han alltid blir kallad för kommunistmaffia av diverse

Finns redan ett exempel i denna tråd as wii spiik

Good point.

Medlem
Skrivet av visan:

Äh sluta gnälla! Greger har humor och det var en trvlig omväxling till den vanliga höger vänster politikt trådspammningen. Bra initiativ

LOL


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Hitler har återuppstått i gregers kropp.
Inom kort så kommer han fängsla in alla som bumpar trådar och låta de svaga gå in i datorrummet, men datorerna har luftuttag som det är gas ifrån. De andra får arbeta med att bygga upp inteldelar.

Medlem
Skrivet av RagNy:

yeeesh, exshellenth!...

säger så här Greger:
"EY BRUSHCAN INGE SEAWEED FÖR MIG BARA RIKTIGT WEED BREEEEEEEEEEEE!"

ärligt talat, hur skulle man kunna få dom att ändra ens titel?

Så... vem av oss var det egentligen som höll på med weed?

Vara på forumet länge och vara en unik postare är en säker väg för att ge dig en custom title.

Skrivet av visan:

Äh sluta gnälla! Greger har humor och det var en trvlig omväxling till den vanliga höger vänster politikt trådspammningen. Bra initiativ

Kul att det uppskattades!

Skrivet av TobbeW:
Skrivet av Greger:

Trådarna är den svenska kulturen, mina posts är den nya generationen och reaktionerna är högerpolitikens reaktioner.

Fan långsökt, din jekel!

Haha, jag har många fler långsökta jävlar på lager.

Skrivet av weizenbier:
Skrivet av visan:

Äh sluta gnälla! Greger har humor och det var en trvlig omväxling till den vanliga höger vänster politikt trådspammningen. Bra initiativ

det ironiska jag märkt om just Greger är att när ingen annan tjaffsar om extrem vänster-höger politik i en tråd så tar han plötsligt upp det hela med att börja klaga på att han alltid blir kallad för kommunistmaffia av diverse

Finns redan ett exempel i denna tråd as wii spiik

Aldrig sagt att jag inte är en hycklare emellanåt, för det är jag ibland


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Greger:

Så... vem av oss var det egentligen som höll på med weed?

Vara på forumet länge och vara en unik postare är en säker väg för att ge dig en custom title.

Sen verkar det inte behövas vara en vettig unik postare

Eh, vem vet om jag menar greger

Medlem

Alltså... Greger, jag gillar din stil för det mesta, men det här föll inte alls i min smak. Jag tappade bort var jag var bland trådarna, vad jag hade läst och inte när det plötsligt dök upp en massa gammalt skräp som mår bättre på botten av soptunnan.

Nej, där blev jag ledsen i ögat


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Medlem
Skrivet av Greger:

Så... vem av oss var det egentligen som höll på med weed?

Vara på forumet länge och vara en unik postare är en säker väg för att ge dig en custom title.

ahh, touché! :|*inhale* *exhale*

okej, blir svårt att få titeln ninja då...

blir väl att man får satsa på "pårökt vetenskapsman" då! 8)

alternativt

"humoristisk shanghajare"

alternativt.....


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Medlem

Support the right to arm bears!


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

linkan18, the power-bumper of posthunt.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av linkan18:

Support the right to arm bears!

ja, riktigt bra ju ist för "support the right to bear arms!" sen är det väl en fördel att heta "Björn"


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Skrivet av bjosarn:

linkan18, the power-bumper of posthunt.

+1

No offense linkan18.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem
Skrivet av master_chrille:
Skrivet av bjosarn:

linkan18, the power-bumper of posthunt.

+1

No offense linkan18.

En titel, till mig?

nämen vad gulligt av er


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Värst vad alla hoppar upp på hästar i den här tråden. Inklusive jag förstås.

GO FUCK YOURSELVES.

Medlem

Om det är roligt att bumpa uråldriga trådar utan att ha något nytt att säga så kanske det är lika bra vi börjar med det allihop - då blir det ju jätteroligt.

Medlem

Mycket rolig läsning, bra där Greger!


signatur

Wai

Medlem

När hamna FZ på Fragbite nivån undrar jag. En trevlig community som nu är fyllt av troll och dylikt. Tråkigt..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

När hamna FZ på Fragbite nivån undrar jag. En trevlig community som nu är fyllt av troll och dylikt. Tråkigt..

Kolla på trådarna för fyra år sedan, det är snarare då som fragzone var på fragbite nivå.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Youtube-proffs

Fan, jag är borta en stund och hela helvetet brakar lös, Greger har gått in i väggen, det märks tydligt, vill inte släppa sitta gamla liv.

Att bumpa trådar är roligt för old timers, blir nostalgiskt på något sätt. Dock så tycker jag som klosterkatten har lite rätt i det han säger.

FZ var mognare förr. Enligt mig. Fast då var jag yngre också, då var allt annat moget än mig. Skit oxo.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Greger:
Skrivet av KlosterKatten:

När hamna FZ på Fragbite nivån undrar jag. En trevlig community som nu är fyllt av troll och dylikt. Tråkigt..

Kolla på trådarna för fyra år sedan, det är snarare då som fragzone var på fragbite nivå.

Jag hoppas innerst tinne att du skrev det där med ironi för det är precis tvärt om. Nu är det bara bildspammande så fort man inte tycker något duger. Mogna förhelvete.


signatur
Medlem

åh nej, någon bumpar upp massa gamla trådar. gud hjälpe oss.
är det bara jag som total-skiter i om någon bumpar en 100 år gammal tråd? mycket kalabalik för ingenting...


signatur

Where are we runnin'?

Medlem
Skrivet av ThinBoi:

åh nej, någon bumpar upp massa gamla trådar. gud hjälpe oss.
är det bara jag som total-skiter i om någon bumpar en 100 år gammal tråd? mycket kalabalik för ingenting...

100 ÅR GAMMAL?! SATAN!

Medlem
Skrivet av ThinBoi:

åh nej, någon bumpar upp massa gamla trådar. gud hjälpe oss.
är det bara jag som total-skiter i om någon bumpar en 100 år gammal tråd? mycket kalabalik för ingenting...

Klart man inte blir lack om någon bumpar en tråd från 1910. Tänk att få läsa hur folk skrev och betedde sig på nätet mitt under industrialiseringen i Sverige.

12
Skriv svar