oj oj OJ! På torsdag smäller det!

Medlem

Tråkigt att höra, men samtidigt känner jag lite skadegläjde, iaf för dem två polarna jag har som i veckor nu tjatat om att PS3 suger och att grafiken är skitful jämfört med deras datorer, igår ringde en av polarna till mig och hade grymma problem med spelet, buggigt och det gick inte att spela online.. jag garvade bara å sa att jag inte har tid att snacka för vi håller på att defenda... sen la jag på.

Karma kan svida hårt..

Det är just därför jag gick över från pc (byggt egna speldatorer och uteslutande sysslat med pc spel 6 år innan jag köpte en Xbox360/PS3), trött på firmware, patchar, kompatibla problem, inställningar, servrar etc etc etc... nu tar man ur spelet ur fodralet, hopar ut online och allt är optimerat.. inga bekymmer.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

optimerat = fulare


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Absolut, en konsol kan aldrig bli lika snyggt som på PC.. men att påstå att optimerat endast kan föra med sig en nackdel, att det blir fulare är väl att ta i?
Jag är ingen grafikbög, jag uppskattar snygg grafik... det är inte hela spelupplevelsen dock.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Gissa vad som trilla ner i brevlådan idag från elgiganten (trumvirvel) INGENTING! :evil:


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem
Skrivet av MilleX:

Gissa vad som trilla ner i brevlådan idag från elgiganten (trumvirvel) INGENTING! :evil:

Kan vara postbilen som har fastnat någonstans


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av bent toe:

Absolut, en konsol kan aldrig bli lika snyggt som på PC.. men att påstå att optimerat endast kan föra med sig en nackdel, att det blir fulare är väl att ta i?
Jag är ingen grafikbög, jag uppskattar snygg grafik... det är inte hela spelupplevelsen dock.

Jovisst, men att säga att alla spel till konsoll är optimerade och inte på PC är också en överdrift, därför överdrev jag också lite.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

12
Skriv svar