Ubisoft bekräftar att ett nytt Ghost Recon är på väg
Kan inte svara på det annat än att jag själv tycker det är väldigt underhållande
Hur är den i PVE? (vet inte om jag pallar spela PvP faktiskt)
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot, men ni vet alla att jag har rätt ;) >
Hur är den i PVE? (vet inte om jag pallar spela PvP faktiskt)
Mycket stämning, intensivt och stundtals utmanande. Riktigt snyggt. Du väljer utrustning/uppdrag att utföra på olika platser med diverse objektiv som för storyn framåt, ofta leta upp något. Letar loot, tar hand om dina skador och repetera
Har du provat six days in Fallujah ? Det spelet har större kartor än ready or not och riktigt häftiga inbrytningar
Sjukt coolt spel.
Behöver mer tillfredsställande gameplay loop och mer content bara.
Hoppas verkligen de hämtar all inspiration från Wildlands. Ändå lite imponerande hur de lyckades rädda upp breakpoint även om det var än mer imponerande hur de totalt kunde sabba allt de byggt upp med wildlands
Första person ja om de erbjuder vr stöd men känns inte så himla nymodigt? De har ju Far Cry som de kan vinkla om till mer sim igen. Far Cry tokerierna vet jag inte om de håller 2025 dags att hämta inspiration från Far Cry 2 känner jag.
Ge mig ett Ghost Recon Wildlands fast med mindre enformiga sidequests i varje region. Om det ökar quest-typerna från typ 5 till 30+ sam kommer med lite ny spelmekanik och grafik så är jag nöjd. Tyckte Wildlands var sjukt kul när man var 4 pers som lirade co-op, förutom att varje region hade exakt samma sidequests. Tyckte mainstoryn var bra och världskartan var fantastisk med de olika miljöerna.
Jag vill ha ett nytt operation flashpoint. Men man kan ju alltid hoppas detta blir bra, men vi pratar ubislopp så har 0 förväntningar.
Alltså: "Ghost Recon - Not Wildlands: Far Crying in the Outback".
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego
Går lite mot strömmen här. Visserligen spelade jag Breakpoint efter de fixat spelet och köpte med stor rabatt men jag tyckte de två senaste Ghost Recon var riktigt skoj. Riktigt kul i CO-OP att tima skott, försöka ta sig in på ställen att bli upptäckta.
Förstaperson perspektivet är bara ett plus. Håller tummarna för Ubisoft, även om det är en trend att hata varenda sak Ubisoft gör eller som anställda säger.
Jag vill ha ett nytt operation flashpoint. Men man kan ju alltid hoppas detta blir bra, men vi pratar ubislopp så har 0 förväntningar.
Duger inte Arma 3 och Arma Reforger?
Arma 4 är ju på väg nu med.
Går lite mot strömmen här. Visserligen spelade jag Breakpoint efter de fixat spelet och köpte med stor rabatt men jag tyckte de två senaste Ghost Recon var riktigt skoj. Riktigt kul i CO-OP att tima skott, försöka ta sig in på ställen att bli upptäckta.
Tyckte också Wildlands och Breakpoint (efter patcher) var riktigt kul.
Mycket stämning, intensivt och stundtals utmanande. Riktigt snyggt. Du väljer utrustning/uppdrag att utföra på olika platser med diverse objektiv som för storyn framåt, ofta leta upp något. Letar loot, tar hand om dina skador och repetera
Köpte den nu, ska ge den en chans. Kan ju alltid lämna tillbaka den om jag inte gillar spelet
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot, men ni vet alla att jag har rätt ;) >
Köpte den nu, ska ge den en chans. Kan ju alltid lämna tillbaka den om jag inte gillar spelet
Hoppas du gillar
Duger inte Arma 3 och Arma Reforger?
Arma 4 är ju på väg nu med.
Tyckte också Wildlands och Breakpoint (efter patcher) var riktigt kul.
Arma 4 Fan det har jag missat helt. Tack som fan ska kolla upp all info om detta nu.
Hoppas du gillar
...det blev en omgång idag i spelet...9h i sträck